Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 14:30

Els1984, maar je kan toch ook niet verwachten dat met iedereen rekening wordt gehouden? Je laat het nu echt klinken als een klacht ipv een tip.

Ik zou zeggen neem wat mee voor onderweg, geniet later lekker van het buffet. Buffet moet ook voorbereid en eventueel warmgehouden worden. Het is een extraatje wat ze uitproberen, ze zijn niet verplicht om te voorkomen dat iemand honger krijgt.

saskiaojan

Berichten: 7257
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 14:56

Ik start zaterdag ook tussen 10 en 11, stop wel een twix in mijn zak en dan hou ik t wel vol tot de lunch.... :j

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:54

PlienR schreef:
Jeffcha schreef:
Hey! Ik heb niet het hele toppic doorgelezen, maar ik wilde vragen of het de hele tocht zegmaar door mul zand is? Misschien weet iemand dat die al eens heeft meegedaan?
Mijn ijslander heeft een aantal jaar terug een keer een peesblesure gehad en ik vind een hele tocht in mul zand dan wel heftig.


Dan zou ik niet mee doen als ik jou was... het is aardig mul zand. Vooral als je op de zondag aan de beurt bent!


Nou, eerlijk.. Alleen de open vlaktes zijn echt zwaar. Als je die een beetje mijdt, kan je úren heerlijk rijden zonder veel mul zand hoor! Het gebied is veel meer dan puur zand, en zijn tig minipaadjes/singletracks waar je lekker rond kunt sturen... Daar gaat het ook om hè, het mos wegrijden, dat zand ís al zand.. ;) (niet dat het niet heerlijk is daar ff vol gas te gaan als de omstandigheden het toelaten) Wij vermaken ons met de shetjes ook altijd prima, en met een sulky wil je ook echt niet dat mulle in, dan graaf je jezelf helemaal in :')
Je kan nl. ook gewoon door de paadjes heide:

Afbeelding

Nu hopen op een beetje mooi weer! Doen jullie al zonnedansjes dames?! *\%/* (niet per ongeluk verwisselen met regendansjes a.u.b.)

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:52

Citaat:
Het argument uit je pb: "reclame is mooi maar *knipje*

Even helemaal offtopic ook misschien, maar ik vind het niet netjes dat je (delen) privéberichten zomaar in het topic gooit, als ik eerlijk ben :o Heet niet voor niks PRIVÉbericht, staat ook in de Boktregels enz. ;)

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:08

Er staat niks spectaculairs in en wat ze zelf post komt op hetzelfde neer dus dat lijkt mij niet zo'n probleem, anders had ik er ook niets over gepost ;) ;)

kionasuppie: bedankt voor de opheldering, ik ga er nog even over nadenken.

anniekasaur

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 08:40

Zijn er nog mensen bij wie ik aan mag sluiten op zaterdag?

Zag dat er alleen nog plaatsen zijn tussen 9 en 10, en tussen 1 en 2

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 09:12

anniekasaur schreef:
Zijn er nog mensen bij wie ik aan mag sluiten op zaterdag?

Zag dat er alleen nog plaatsen zijn tussen 9 en 10, en tussen 1 en 2


Wij starten tussen 12 en 13 maar waren van plan eerder 13u weg te rijden als 12u dus je zou dan met ons meekunnen?

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:24

wij hebben zaterdag aangemeld tussen 10 en 11,
maar nog geen bevestiging gehad.
ook niet over buffet van begeleiders.
commutatie dit jaar na mijn mening heel erg slecht.
wordt bijna niet gereageerd op je vragen.
maar goed we gaan gewoon starten tussen 10 en 11 en dan zien we het wel.

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:55

kionasuppie schreef:
Ja het is mogelijk dat de groom mee eet, de prijs word 6 euro en tijdens de mail die iedereen nog krijgt zal worden gevraagd wie er mee eet en zo kunnen wij er rekening mee houden.

Geldt dan ook voor begeleiders, neem ik aan? Aangezien het ook voor fotografen geldt :+
Even bij je aanmelding aangeven dat je meer volk bij je hebt wat mee wilt eten, dan kan de buffetservice er rekening mee houden.
Denk er wel om dat dit een project van SBB èn Terra is, dus de dames&heren die de organisatie doen zijn gewoon studenten die dit naast hun schoolwerk doen èn alles weer met SBB af moeten stemmen, dus makkelijk is dat niet.. ;)
Het is elk jaar weer een super evenement met honderden deelnemers, daar mogen ze best een applausje voor hebben ipv alleen klachten.. *\o/* (en als je graag antwoord wilt, stuur je toch via BoktPB of Fb nóg een berichtje?)

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:19

_l_amanda_l_ schreef:
kionasuppie schreef:
Ja het is mogelijk dat de groom mee eet, de prijs word 6 euro en tijdens de mail die iedereen nog krijgt zal worden gevraagd wie er mee eet en zo kunnen wij er rekening mee houden.

Geldt dan ook voor begeleiders, neem ik aan? Aangezien het ook voor fotografen geldt :+
Even bij je aanmelding aangeven dat je meer volk bij je hebt wat mee wilt eten, dan kan de buffetservice er rekening mee houden.
Denk er wel om dat dit een project van SBB èn Terra is, dus de dames&heren die de organisatie doen zijn gewoon studenten die dit naast hun schoolwerk doen èn alles weer met SBB af moeten stemmen, dus makkelijk is dat niet.. ;)
Het is elk jaar weer een super evenement met honderden deelnemers, daar mogen ze best een applausje voor hebben ipv alleen klachten.. *\o/* (en als je graag antwoord wilt, stuur je toch via BoktPB of Fb nóg een berichtje?)


Ik kon niet aangeven buiten de ruiters om.

kim_hester

Berichten: 1092
Geregistreerd: 06-04-08
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:58

Wie kan ik evt benaderen via Bokt dan?
Ik zou van iemand een plek willen overnemen, maar heb verder nog niks gehoord van de organisatie.

xPearl

Berichten: 3278
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:13

kim_hester schreef:
Wie kan ik evt benaderen via Bokt dan?
Ik zou van iemand een plek willen overnemen, maar heb verder nog niks gehoord van de organisatie.


Kionasuppie zit volgensmij in de organisatie! (:

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:45

Ik zit in de organisatie inderdaad vanuit stichting life MBO Meppel, samen met staatsbos beheer.
het overnemen van een plek is niet mogelijk, wel kan diegene zich uitschrijven via een mailtje en dan is er weer ruimte om in te schrijven.
Iedereen is welkom voor het buffet, kosten zijn 6 euro. het zou fijn zijn als er van te voren even een mailtje word gedaan met hoeveel mensen er extra word gekomen maar we houden rekening met veel meer mensen dan inschrijvingen.

Dankjewel Amanda! het is niet altijd makkelijk maar wij doen onze uiterste best

Heb ik zo iedereen zijn vraag beantwoord?

saskiaojan

Berichten: 7257
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:48

Krijgen we tzt nog een mailtje waar alles nog goed in staat en ook met een papier die je moet ondertekenen?

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:52

Jazeker deze krijgen jullie! wij zijn nog even druk bezig met het eigenrisico formulier maar deze komt eraan zodra hij klaar is.

Kim hester, Als het goed is is er een mailtje gedaan jullie gegevens en is deze naar de mail van Staatsbosbeheer gegaan.
Wij zelf kunnen de documenten van startlijsten niet inzien dus vandaar dat de startplekken via hun gaan. sorry voor het ongemak

saskiaojan

Berichten: 7257
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:20

Top!

kim_hester

Berichten: 1092
Geregistreerd: 06-04-08
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:43

kionasuppie schreef:
Jazeker deze krijgen jullie! wij zijn nog even druk bezig met het eigenrisico formulier maar deze komt eraan zodra hij klaar is.

Kim hester, Als het goed is is er een mailtje gedaan jullie gegevens en is deze naar de mail van Staatsbosbeheer gegaan.
Wij zelf kunnen de documenten van startlijsten niet inzien dus vandaar dat de startplekken via hun gaan. sorry voor het ongemak


Een mail naar sbb of naar mij?
Ik heb namelijk niks ontvangen :)

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:49

kim_hester schreef:
kionasuppie schreef:
Jazeker deze krijgen jullie! wij zijn nog even druk bezig met het eigenrisico formulier maar deze komt eraan zodra hij klaar is.

Kim hester, Als het goed is is er een mailtje gedaan jullie gegevens en is deze naar de mail van Staatsbosbeheer gegaan.
Wij zelf kunnen de documenten van startlijsten niet inzien dus vandaar dat de startplekken via hun gaan. sorry voor het ongemak


Een mail naar sbb of naar mij?
Ik heb namelijk niks ontvangen :)


je krijgt even PB

xLiez

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:51

Superleuk! Ik heb sinds kort een eigen pony dus voor mij komt dit helaas iets te vroeg. Moeten nog even aan elkaar wennen haha. Misschien dat ik wel even langskom als fotografe, altijd leuk om iets anders uit te proberen :D

leentje1975

Berichten: 699
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: noordwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:54

Santos_05 schreef:
martijn1998 schreef:
ik ga zaterdag tussen 11 en 12 en ik rij met de trekpaarden groep mee, nog meer mensen hier die met deze groep rijden?


ja met trekpaard!

zou leuk zijn als je je trekpaard voorstelt bij het [foto] trekpaardentopic ;)


Hey ik zit ook in dit groepje.. Weliswaar met een Fries. Maar toch :)[/quote]

Ja wij zijn er ook bij!!
Hoop alleen dat we wel wat bij elkaar kunnen parkeren en heb bij het lossen en laden van mijn dropje wel wat hulp nodig ;-)

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:18

Ik heb een mailtje gestuurd over het buffet voor mijn groom.. maar nog steeds geen antwoord helaas -O-

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:00

Nientsje schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd over het buffet voor mijn groom.. maar nog steeds geen antwoord helaas -O-

Net zo
Schuif gewoon aan

Michelle_96

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:09

Vergeet niet dat het vakantie is en de leerlingen deze natuurlijk ook gewoon hebben. De laatste weken is altijd stress en dan kan er eens een keer wat bij in schieten. Wordt vast nog optijd geregeld :)

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:16

Bedankt michelle wij hebben het inderdaad erg druk. Het spijt ons als er geen reactie is oo de mail we doen ons best. Grooms kunnen gewoon aanschuiven dit is 6 euro p.p.

Michelle_96

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:23

kionasuppie schreef:
Bedankt michelle wij hebben het inderdaad erg druk. Het spijt ons als er geen reactie is oo de mail we doen ons best. Grooms kunnen gewoon aanschuiven dit is 6 euro p.p.


Ik ken de stress van vorig jaar nog heel goed, heb het toen allemaal meegemaakt! Maar als straks de dagen weer voorbij zijn weet je weer waarvoor je het gedaan hebt :)