Parkeren Havelte met Trailer we willen ook langs de Genieput

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Parkeren Havelte met Trailer we willen ook langs de Genieput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 09:17

Hallo allemaal

Er zal vast ergens iets over in een topic staan ,maar helaas kan ik niet exact vinden wat ik zoek :(:)

Wij wonen in Balkbrug en willen graag binnenkort een rondje maken door de bossen in Havelte.
We willen graag parkeren waar je na afloop ook wat kunt eten/drinken ennnnnnn we zouden heel graag het water in gaan in de Genieput!

Maarrrrrr wij kennen daar allebei weg nog steg, dus.................................... weet iemand een goed toegankelijke parkeerplaats en een leuke route?
De site ruiteren en mennen ken ik , maar ik weet geen goed start en eindpunt te vinden, dus daar ook graag tips over!

Maar je mag me ook een link geven naar een topic waar dit allemaal in vermeld staat!

Super bedankt alvats

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Re: Parkeren Havelte met Trailer we willen ook langs de Genieput

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 09:49

Je kan je auto met trailer direct aan de genieput parkeren. Staat ie langs een zandpad maar genoeg ruimte voor opzadelen ed. Is het pad direct tegenover de ingang van de kazerne.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Parkeren Havelte met Trailer we willen ook langs de Genieput

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 16:36

Idd parkeren kan recht naast de genieput.
Dan zou je evt op de terugweg bij het theehuis kunnen stoppen om wat te eten. Dat ligt langs de doorgaande weg tussen Havelte en de kazerne. Maar daar zou ik met paard denk ik minder snel parkeren want daar is het altijd druk.