Dit is wat ik nu op facebook heb gezet:
Ik ga zelf woensdag 30 maart vanaf 10uur en zondag 3 april bordjes monteren in Elst, je bent welkom om aan te sluiten.
Coen, waar de bordjes op het erf bij staan, is as week (week 13) verder alle dagen behalve vrijdag beschikbaar mocht je hem willen helpen.
Vrijdag 8 april van 9-13 uur gaan we een rondje bordjes plaatsen doen, voor degenen die willen aansluiten bij Coen en mij.
Maandag 11 april ronde twee plaatsen, als we genoeg personen hebben kunnen Coen en ik opsplitsen dat we twee teams hebben. Datums daarna moeten we nog plannen.
En goed nieuws, in Soest zijn ze al deels gemonteerd door de boswachter! Super werk van Jan Tupker.
Bij Coen thuis in Elst liggen de paaltjes en bordjes, het op elkaar monteren kan bij hem thuis overdag korter als een dagdeel dan. Ik denk dat hij de avonden ook vrij is, en er kan gewerkt worden in de loods bij regen/donker, dus zou een mogelijkheid zijn as week. En hij kan lekkere koffie zetten
Maar het echt op pad om de paaltjes te plaatsen gaan ben je wel langer mee bezig. Meestal is een dagdeel wel reëel, of bijv van 9 tot 12 of 10 tot 13 uur, omdat je toch even op pad bent als je wat paaltjes plaatst.
Er wordt 10 minuten per paaltje gerekend, uit ervaring van de vorige kaart. Maar ligt er ook aan of je met de auto in de buurt kan komen, en dat moet wel overdag.
Als je aangeeft wat je zou kunnen, kijken we even.