Dit met een gehuurd paard, weet iemand nog maneges/ stallen die paarden verhuren voor buitenritten?
Te denken aan bosrijke omgeving, eventueel aan de zee.
Ik hoor graag jullie ervaringen/tips.
Mvg en alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Breda. De fjordenstal. Zit meteen aan het bos. Ze hebben ook andere paarden dan fjorden staan. In de wintermaanden doen ze ook ritten langs het strand in Scheveningen.
Verder kun je bij Manege Groot in Egmond paarden huren. Daar is ook wat bos/duin en het strand natuurlijk.
Ik heb bij ergens bij de plassen (hoe heette die nou ook alweer. Oostvaardersplassen? Of waren het andere plassen) een rit met ijslanders gemaakt en in Brabant bij in de Campina een rit met Friezen. Even googlen wasr je wilt rijden en of je voorkeur voor een ras hebt en je vindt genoeg.
NaturalKelly schreef:Fabster schreef:Breda. De fjordenstal. Zit meteen aan het bos. Ze hebben ook andere paarden dan fjorden staan. In de wintermaanden doen ze ook ritten langs het strand in Scheveningen.
Verder kun je bij Manege Groot in Egmond paarden huren. Daar is ook wat bos/duin en het strand natuurlijk.
Ik heb bij ergens bij de plassen (hoe heette die nou ook alweer. Oostvaardersplassen? Of waren het andere plassen) een rit met ijslanders gemaakt en in Brabant bij in de Campina een rit met Friezen. Even googlen wasr je wilt rijden en of je voorkeur voor een ras hebt en je vindt genoeg.
Hey dankjewel voor je tips, klinkt allemaal hartstikke leuk !
Bij manege de groot als je een paard huurt kan je dan ook zonder begeleiding rijden?
Aangezien ik mijn hele leven buiten rijd en ook met mijn eigen paardjes gedaan dus de nodige ervaring heb ik.