Paardrijden omgeving Toronto?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

95Ellen

Paardrijden omgeving Toronto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 16:17

Hallo!
Van de zomer ga ik 3 weken met mn ouders en 2 zusjes naar Canada op vakantie en 1 van de dingen die ik daar uiteraard wil doen is paardrijden. Nou was ik een beetje aan het googlen maar een hoop websites zijn vaag/slecht onderhouden en soms schrok ik van de prijzen. Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring met paardrijden in die regio. We gaan waarschijnlijk rondtrekken in de buurt van Toronto maar gaan ook naar Michigan.
We overnachten steeds een paar nachten op een plek dus een ranch waar je voor een paar dagen een huisje kan huren zou ook leuk zijn! Mijn zusje rijdt ook en mijn vader heeft het vroeger ook gedaan, mijn moeder en andere zusje hebben weinig tot geen ervaring.
Weet iemand een plek waar je leuk, betaalbaar en paardvriendelijk kan trailrijden?
Alvast bedankt!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:57

Wen eraan, paardrijden is relatief duur in Canada. Heeft deels te maken met wetgeving.
De leukste adresjes vind je door ter plaatse te vragen naar de mogelijkheden. Toronto is overigens niet de mooiste omgeving, zeker niet als je langere ritten wil maken. 1 a 2 uur is prima te doen, maar wil je een (halve) dag weg, moet je wat verder van de stad af gaan.

Keet

Re: Paardrijden omgeving Toronto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:03

Denk dat je daarvoor iets van Toronto af moet gaan zoeken. Misschien richting het Algonquin Park. Is echt prachtig daar!