dagtocht veluwe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

dagtocht veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:22

Wie weet er een leuke manege waar ze mooie dagtochten (van een uur of 5 langer mag ook :o ) maken over de veluwe met begeleiding.
Het liefst de mill ranch niet. Ik ben niet zo van het western.

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:04

Africhtingsstal van Laar/Manege Arnhem (zelfde bedrijf). Ze rijden dagtochten over het nationaal park de Hoge veluwe. Je rijdt ruim 5 uur en hebt tussendoor een stop met uitgebreide lunch. Je ziet echt heel veel van het park en met een beetje geluk ook nog wild. Wel zou ik zelf nog even wachten tot het voorjaar met het maken van zo'n rit!

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 09:46

romy_b schreef:
Africhtingsstal van Laar/Manege Arnhem (zelfde bedrijf). Ze rijden dagtochten over het nationaal park de Hoge veluwe. Je rijdt ruim 5 uur en hebt tussendoor een stop met uitgebreide lunch. Je ziet echt heel veel van het park en met een beetje geluk ook nog wild. Wel zou ik zelf nog even wachten tot het voorjaar met het maken van zo'n rit!

Dank je wel voor de info.
Ja ik wou zeker nog even wachten tot voorjaar/zomer. Ik ben vast aan het rond kijken.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:01

Stal Mansour Arnhem, die zitten nog dichter bij de ingang van het park.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:04

Dee_Es

Re: dagtocht veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:47

Kwam toevallig dit topic tegen. Heb meteen even van Laar gebeld en ga daar zaterdag een tocht maken (geen 5uur, ze voorspellen regen ;) ).

Ik kwam ook nog huifkarcentrum de kronkel tegen. Zij maken tochten met fjordjes, misschien is daar ook wel wat mogelijk.