3e vertrekplaats zal waarschijnlijk de Longhorn in Meeuwen zijn
Zou eigenlijk ooit wel eens willen meedoen, zie het al jaren letterlijk (:+) langs mijn neus doorgaan maar het is er nooit van gekomen, wie weet dit jaar
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-16 13:01
Klopt, daar start ik altijd! Maar namen , ben ik zo slecht in.
Ik ga ik denk ik ook bij zijn.of te paard of 2span pony,s is dit echt gratis? Welke plek is fijnste vertrekken met parkeren enz
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-16 20:34
Ja, is echt gratis en je krijgt nog een route mee ook
Voor het mennen is de Orshof denk ik het fijnste, terrein is iets groter maar het weggetje er heen is dan weer erg smal en stijl. Bij de Longhorn starten ook menners en ik start daar altijd als ruiter omdat je vanuit daar het dichtste bij de duinengordel zit. Wil je dus liever geen 30 km rijden maar toch door het zand, dan starten bij de Longhorn.
Anoniem
Geplaatst: 28-01-16 23:44
Oh mooi. Zou je nog ergens te weten kunnen komen hoe het zit met die kortere lussen? Want 30 km is sowieso niet haalbaar, en 13 of 17 zal afhangen van de bloedresultaten (pony zit weer in een dipje ).
Op zich is de omgeving of route niks nieuws, maar zou gewoon de hele sfeer eens willen meemaken Maar zou dan wel op voorhand willen weten wat of hoe.. zijn eens een week op voorhand naar de longhorn gegaan om te horen hoe het nu juist met de route zat, maar dat konden ze niet vertellen, zouden ze pas een dag op voorhand ofzo weten.. dus die gok maar niet genomen, al gaat het 9/10 gewoon via de ruiterroute lijkt mij...
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-16 00:26
Het is volgens mij altijd de ruiterroute, heb nog nooit een andere gehad en de lus vanaf de longhorn is volgens mij die van 17 km en die van af de Orshof 13km maar zeker weet ik het niet. Kun je de ruiterroute niet ergens terug vinden?
Thanks De routes op zich ken ik maar aangezien je een rondje moet hebben vraag ik me af hoe ze dat gaan doen.. Denk inderdaad wel dat het Orshof de 13 km gaat zijn want de rest is vanzelf al langer qua ruiterroutes.
Nuja, ik zie nog wel wat we doen, eerst maar eens pony terug ok en zien of we zoiets zouden kunnen