2020 nieuwe driemanspolder! nieuw buitenrijparadijs?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JenteC

2020 nieuwe driemanspolder! nieuw buitenrijparadijs?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 15:48

Zoals aan de titel van dit topic te zien is gaat het over het natuur- en recreatiegebied met wandel-, fiets- en ruiterpaden, plassen, moeras, planten en dieren. Zo ziet vanaf 2020 de Nieuwe Driemanspolder eruit, een groen gebied tussen Zoetermeer, Den Haag en Leidschendam Voorburg. U kunt hier dan naar hartenlust recreëren en van de natuur genieten. *\o/*

Mijn pony staat aan de voorweg dus even doorsteken en ik ben er, ik vind het erg gaaf.
Denken jullie dat het inderdaad zo gaat worden als ze voorstellen?

Hier een site met meer info en een filmpje:
http://www.n3mp.nl/

Dat wordt nog vaker heerlijk buitenrijden! :)

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:02

@Jentecats,

De toekomst ziet er voor ruiters en menners rondom Zoetermeer inderdaad mooi uit. En met zo'n voorde om lekker doorheen te spetteren wordt het natuurlijk nog leuker. Maar het duurt nog wel even tot het 2020 is.
Nu heeft toevallig een enthousiaste vrijwilliger de afgelopen weken heel wat routes aangeleverd in de buurt van Zoetermeer. Deze staan inmiddels ingetekend op de routeplanner. Waarschijnlijk ken je de meeste routes al, maar wie weet is er toch nog iets nieuws voor je bij, waar je je tot 2020 mee kunt vermaken.
Kijk hier maar even:
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =746#stap4

JenteC

Re: 2020 nieuwe driemanspolder! nieuw buitenrijparadijs?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 18:07

ja helaas duurt het nog lang, bedankt ik zal eens kijken :)

MariekeRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:55

Jaa mijn verzorghafje staat aan het wilsveen, wil daar zo graag met dr gaan rijden <3

NoLimit_93

Re: 2020 nieuwe driemanspolder! nieuw buitenrijparadijs?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:05

Ik stond op een boerderij aan de Voorweg maar door de Driemanspolder moest de boer weg en zijn wij ons plekje kwijt waar we 10 jaar stonden -O-

Sta nu langs de Vliet dus misschien als ik een keer een grote buitenrit wil maken dat ik erheen ga maar dat zal zelden zijn.