We hebben namelijk een nieuw huis gekocht, met grond en stallen!

[HTT] Nieuw oud huis gekocht. Indeling omgooien... of niet?
Maar wat er ook gebeurd, ik wil op huifkarvakantie!! En jullie vast ook!

Dit jaar gaan we weer met zijn 2en, dus jullie zullen het met Gerard en mij moeten doen..
Voor wie ons nog niet kent.. Wij zijn Gerard en Mariska, en samen met onze honden Abby en Garuda trekken wij met ons tinkerspan door Drenthe.

Vorig jaar hadden we niet zoveel geluk met het weer, dus ik hoop maar dat we dit jaar geen vorst aan de grond, of dikke hagelbuien krijgen..

De route van dit jaar lijkt erg op die van vorig jaar, maar dan de andere kant op

We zijn er nog niet helemaal over uit hoeveel dagen we gaan, ik wil het liefst een maand ofzo haha maar Gerard heeft bijna geen vakantiedagen meer over, en iets met verhuizen enzo.. Maar ik vermoed dat het een dag of 12 wordt.
We gaan net als vorig jaar eind mei, maar dit keer een week later dus laatste week mei eerste week Juni. Hopelijk is het dan iets warmer

Ik heb iets leuks bedacht voor dit jaar, ben benieuwd of jullie het wat vinden..
Omdat ik het wel leuk vind om foto`s te hebben waar Gerard en ik samen op staan, en omdat er zoveel mensen zijn die het zo geweldig lijkt zo`n huifkarvakantie... Willen we een dag of een paar keer een dag (daar ben ik nog niet over uit) een bokker meenemen tijdens de rit. Je moet er dan wel zelf voor zorgen dat je weer terugkomt want we trekken echt naar een volgende overnachtingsplek. Je moet wel minimaal 18 jaar oud zijn, tegen een beetje regen kunnen en kunnen omgaan met rare mensen (ons)

Hoe ik ga selecteren weet ik nog niet, eerst maar eens kijken of er mensen zijn die echt interesse hebben.
Nou, laat de voorpret beginnen, voor mij ook een fijne afleiding van de stress van het nieuwe huis!