want we hebben ook onze dan 6 jarige dochter mee en die is niet meer tevreden met alleen een speeltuintje voor de voortent. Er moeten dus ook voldoende andere kinderen op de camping zijn en liefst ook wat vertier in de vorm van een zwembad, recreatieteam oid. Nou heb ik zelf al wat rond gekeken en gezien dat het lastig wordt de eisen van onze familie te combineren met een camping waar ons paard ook welkom is. Leuke campings zijn er genoeg, stalling is wat lastiger te vinden. Vandaar dat ik in eerste instantie alleen op zoek ben naar een fijn plekje voor ons paard.Wat ik zelf al gevonden heb:
-vakantiestalling op Sequoia stables. Iemand ervaring mee? Hoeveel hinder heb je er van dat het een grote manege is? Ik ken het zelf alleen uit de tijd dat het nog manege Bronkhorst heette, maar ga er vanuit dat er veel veranderd is in de tussentijd.
-vakantiestalling bij Hoeve Nieuw Lopsum: ziet er ook goed uit, ben benieuwd naar ervaringen.
- camping het Keteltje zou ook vakantiestalling hebben, maar daar kan ik op de site niks over vinden. Camping biedt alleen plaatsen voor 1 maand of langer. Ben toch wel benieuwd naar ervaringen omdat het wel fijn is als paard op dezelfde locatie staat als waar wij verblijven (maar geen must).
- Vrijrijck: kan ik weinig info over vinden op internet, linkje wat in dit: [BRT] Op vakantie met paard? Accommodaties in Nederland! topic staat werkt niet. Is dat alleen een vakantiepark of kun je er ook kamperen?
Wat we fijn vinden: stalling, geen kleine stal want het is geen klein paard. Overdag mogelijkheid om hem weidegang of paddock te kunnen bieden. Een bak om in te rijden. En een plekje voor de trailer.