Trailer parkeren Meijendel.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vilheide

Trailer parkeren Meijendel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 10:18

Volgende weekend willen mijn dochter en ik een strandrit gaan maken. Aangezien man en vriend ook meegaan en zichzelf zullen moeten vermaken tijdens onze rit leek het mij leuk om naar Meijendel te gaan. Ik ben hier zo'n 10 jaar geleden voor het laatst met paarden geweest en toen moest je de trailer een eind van het restaurant parkeren. Nu keek ik op de kaart van http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.php?route=eigen&regio=4&plaats=108#stap4 en zag dat de parkeerplaats voor trailers vlakbij het restaurant is.
Mijn vraag is, klopt dit idd? Of is de parkeerplaats nog steeds een eind van het restaurant af?

Zijn er eventueel nog andere plekken waar je makkelijk het strand op kan, waar je makkelijk de trailer kan parkeren en waar een restaurant bij is?

vilheide

Re: Trailer parkeren Meijendel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 09:25

Niemand die mijn vraag kan beantwoorden??

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 09:28

Je moet de trailer nog altijd parkeren op de eerste parkeerplaats en dit is helaas nog best een stukje van het restaurant verwijderd. Je mag ook echt niet dichterbij komen met de trailer Er zijn wel nog steeds stallen bij het restaurant (wel helemaal vernieuwd) om eventueel je paard in te zetten als je wat wil eten.

racebiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:54

Ja hoor klopt, zet meijendelse weg in je navigatie dan rij je er zo opaan. Er is speciaal een p voor paardentrailers. de boerderij is dan pakwek 1200 meter over het ruiterpad en je kunt er echt perfect je paard even stallen voor een koeffie of een pannekoek. Echt een aanrader. Geniet van je ritje