Uiteraard is een alternatief om de auto met trailer bij De Plantage in Elst neer te zetten, dat weet ik, maar ik ben juist zo benieuwd of je via de Defensieweg in het "grote" bos kunt komen. Wie helpt ons !?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ruiterpad gaat inderdaad vanzelf linksaf, en bij de bushalte steekt het ruiterpad de weg over om op landgoed prattenburg uit te komen.
. Langs de zandafgraving en dan.... ? Waar moeten we linksaf richting Defensieweg ongeveer ? Thnx everybody !
PinkyPie schreef:Oh dat klinkt goed dan ! Als ik op StreetView kijk moeten we dus echt bij de (voormalige) jeugdherberg oversteken en dan links van de oprit bij de jeugdherberg het bos weer in ?
Nu nog effe de beste route op Kwintelooyen naar de Defensieweg vinden. Langs de zandafgraving en dan.... ? Waar moeten we linksaf richting Defensieweg ongeveer ? Thnx everybody !
Sorry voor alle details, maar ik wil niet met 2 paarden voor verassingen komen te staan... Anders kunnen we beter doorrijden naar Elst.