De titel zegt het eigelijk al he, ik ben opzoek naar een soort ponykamp hoeft geen hele week te zijn maar een soort van pony kamp dat helemaal draait om springen. Ik vind springen echt heel leuk maar ik vraag me dus af of het ook echt bestaat zoiets. En ik heb geen eigen paard dus moeten ze daar wel paarden hebben. Als iemand iets weet hoor ik het graag!
Firesolo13
Geplaatst: 06-10-15 20:10
Bij Erve Meenderinkboer in Markelo hebben ze rond de kerst altijd springkamp, staat vast wel op hun site.
Bij stal 't Reelaer hebben ze sinds afgelopen zomer crosskamp. Ik weet niet hoe oud je bent maar het was afgelopen jaar onwijs gezellig en iedereen was erg enthousiast. Je gaat iedere dag springen, ook veel cross hindernissen in de cross weide.
Freekjuhh
Geplaatst: 21-10-15 12:56
Voor wanneer zoek je een kamp? Als je voor komende zomer wat zoekt dan is inderdaad het crosskamp van stal 't Reelaer heel geschikt. Niet alleen springen in de bak maar ook in de crosswei waar een super leuk crossparcours staat met waterbak! Naast springen de hele week doe je ook nog heel veel leuke andere activiteiten. Echt een aanrader!!