rijmaatje gezocht omgeving Ellikom (peer, bree, meeuwen,..)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mutsiii

rijmaatje gezocht omgeving Ellikom (peer, bree, meeuwen,..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 14:05

Hoii,
Ik heb sinds een tijdje mijn paard staan in Ellikom, en zoek nu iemand om met mij mee te rijden.
Ik lig dicht bij knooppunt 33.

mutsiii

Re: rijmaatje gezocht omgeving Ellikom (peer, bree, meeuwen,..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:36

niemand van deze buurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:29

Ik zit via de knooppunten zo'n 20 km bij je vandaan, maar dat is niet echt in de buurt te noemen hé? Ouder topic, maar zij zitten wel iets meer in jouw richting (al weet ik niet of het dicht genoeg is ;) ): [BRT] Buitenrit omgeving Bree (België)

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:33

Ik zit binnendoor wel vrij dicht bij 33 (dicht genoeg voor mijn pony). Maar wat verwacht je zelf een beetje? Stapritjes? Lange ritten? Korte ritten?
En wat voor paard heb je? Dan kan ik inschatten of dat gaat met mijn pony..

En heb je daar in de buurt een route? Want ik ga eigenlijk vanuit 33 alleen maar naar reppel toe.. Verder heb ik de routes nog niet echt bekeken..

mutsiii

Re: rijmaatje gezocht omgeving Ellikom (peer, bree, meeuwen,..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 19:25

ik zal eens het oud topic checken dankje :)

ik heb liever drafritjes en wat verder (zo'n 15-20km) maar voor stapritjes ben ik ook wel te vinden.
ik heb een pools warmbloed, ruin, 1,63m, hij is voorwaarts maar wel koel in het hoofd. verkeersmak (geen schrik voor vrachtwagens,traktors,.)
ik zit zo'n 500m aan knooppunt 33 dus vanuit mij kun je alle kanten op. Ik heb een routekaart hier ergens liggen, kan ik eens kijken welke route eventueel?