Mange Zwaanhoek ponykamp stomme reacties

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hopeloos0000

Mange Zwaanhoek ponykamp stomme reacties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 21:51

Hallo ik ben Isabelle en jullie mogen dat heus van mij weten iedereen geeft poedersuiker reacties over manege Zwaanhoek terwijl daar gewoon niks van waar is bv ze zeggen dat de leidingen sagerijnig zijn mensen kunnen sagerijnig zijn maar ze worden het niet zonder reden als jij mensen sagerijnigt maakt of irritant word,tuurlijk word je dan sagerijnig :) als je een snauw geeft wat je niet doet krijg je weleens een snauw terug.maar dat is normaal voor derest de paarden staan lekker op een super grote wei ja ze hebben stands maar ze staan daar alleen om op gezadeld te worden daarna gaan ze Gwn lekker terug hun wei in en anders misschien even bij de wei op de manege voor lekker te eten en dan gaan ze daarna terug.de slaapplaats is gewoon goed de bedden zijn comfortabel. Verder nog de douches er word veel geschreven ze zijn vies ja als de vorige hem vies maakt ja dan heb jee een vieze douche tip gewoon even dweilen Savonds worden de toiletten en de douches Gwn schoongemaakt en grondig ze vonden het zelf vies als dat vies is. Het eten is daar ook gewoon goed en lekker er staat zeker nooit te weinig op tafel! Drinken mag ook hele dag door dus ja:) maar wat ik gewoon vind is of je luistert naar die domme idiote mensen die slechte dingen zeggen of je gaat er Gwn is naar toe en dan zie je het wel ik verzeker je er op het is echt heel erg leuk wa t dit jaar is men 4 de jaar en Hey blijft leuk voor jong en oud ! Dit wou ik even kwijt ik hou ontzettend veel van die mensen daar en de groep is ook altijd super tof

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:56

Heb je je helemaal aangemeld om de negatieve reacties in o.a. [MA] Ponykamp Manege de Zwaanhoek tegen te spreken? Het zijn wel behoorlijk wat ervaringen van verschillende bokkers. Wat maakt het dat jij het zo anders ervaart dan de ruiters uit dat topic?

pien_2010

Re: Mange Zwaanhoek ponykamp stomme reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:58