Pony heel fris op straat

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pluisenmagic

Pony heel fris op straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-15 23:24

Hallo,
Mijn verzorgpony heeft vroeger altijd buiten gereden met haar baasje, toen is er een verzorgster gekomen en toen kwam ik. Die tijd van het buitenrijden van vroeger en ik nu is ongeveer 8 jaar geleden. Er is me verteld dat Magic(verzorg pony) buiten altijd wel fris was en heel hard ging. Nou ben ik een half jaar geleden ongeveer met Magic, voor haar sinds acht jaar, weer de weg op gegaan en ze was zo fris en dribbelen wat ze deed. laatst zijn we weer een paar keer geweest maar ze blijft zo doen. Is dat voor haar alleen maar een kwestie van weer wennen of blijft dat altijd zo?

PluisjeMagic

Atalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:37

Dat zal moeilijk te voorspellen zijn, het ene paard is het andere niet. Waar de een er aan went zal de ander misschien altijd dribbelig blijven. Het kan ook veel uitmaken hoe vaak je naar buiten gaat, mijn vorige paard was de relaxtheid zelve als ik 3x per week buitenreed, ging ik maar eens in de week of sloeg ik een week over dan was ze meteen een stuk nerveuzer.

Ilse1311

Re: Pony heel fris op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:20

Dat is moeilijk te voorspellen. Ik zou het nog even afwachten..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie