Waar rijden in Toscane?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melody7
Lid Nieuwsredactie

Waar rijden in Toscane?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 12:23

Komende zomer willen mijn ouders een weekje bijboeken in Toscane (gaan al 2 weken naar Oostenrijk)
Nou zou ik daar wel graag een keer willen rijden, een aantal jaar geleden heb ik dat ook gedaan. Nou heb ik weinig ritten gereden die zo langzaam gingen dus ik wil nu graag bij een andere stal.
Ik kan heel veel maneges vinden, maar eigenlijk niks waar je zo een keer kunt gaan rijden en waar ze Engels, Duits of Nederlands spreken.
Western/Engels en rassen maakt me allemaal niks uit, mijn zus en ik klimmen overal op :P

Dus Bokt, is er iemand hier die iets aan kan raden? :D

En appartement met paarden mag ook, we hebben nog niks geboekt, maar wel 10-20 appartementen. Niet veel meer of minder want mijn ouders houden er niet van als het super rustig of juist heel druk is. (En iets waar meer Nederlanders zijn vinden ze altijd een pluspunt)
De voorkeur gaat uit naar Noord Toscane, maar aangezien we tot nu toe alleen maar appartementen in Zuid Toscane hebben gevonden zijn tips om daar te rijden ook meer dan welkom!

Alvast bedankt!

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie