Wie o wie kan mij iets leuks aanraden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar dacht ik zet 18+ er neer. Vind het op zich ook niet erg om met mensen an 16 op kamp te gaan. Maar kinderen van 10 jaar zie ik niet zo zitten.
Alles in de buurt we hebben genoeg weiland en er is zelfs een zwembad vlak bij huis. Dus het is wel een goed idee sallandval! Maa meer iets voor de toekomst. Gydja schreef:Ben inderdaad 19Maar dacht ik zet 18+ er neer. Vind het op zich ook niet erg om met mensen an 16 op kamp te gaan. Maar kinderen van 10 jaar zie ik niet zo zitten.
Ik wil ook zelf wel wat organiseren maar dan zit ik er mee dat het dan weer bij mijn huis is en dat ik juist even weg wil. Dat ik sowieso vast zit aan mijn eigen paard waar ik niet heel intensief leuke dingen mee kan doen. Het lijkt me dan verstandiger om pas wat te organiseren als mijn paard wat meer kan en mag. Onze omgeving is trouwens wel leukAlles in de buurt we hebben genoeg weiland en er is zelfs een zwembad vlak bij huis. Dus het is wel een goed idee sallandval! Maa meer iets voor de toekomst.

marley93 schreef:Ik heb hier geen ervaringen mee, maar misschien is dit leuk? Weet niet of je je eigen paard mee kan nemen... Of dat je Western iets vind!
http://rancho-de-verano.nl/westernweek/

Lian schreef:marley93 schreef:Ik heb hier geen ervaringen mee, maar misschien is dit leuk? Weet niet of je je eigen paard mee kan nemen... Of dat je Western iets vind!
http://rancho-de-verano.nl/westernweek/
Als je echt western wilt leren rijden moet je niet naar El Rancho de Verano gaan. Ondanks dat is het wel écht een aanrader! Ik ben er de afgelopen twee jaar geweest en ga dit jaar weer, dus dat zegt genoeg denk ik.
Bij El Rancho heb je geen les, maar maak je elke dag prachtige (en ook erg gezellige) buitenritten, waarvan twee keer een dagtocht. Verder zijn er nog andere activiteiten zoals linedancen, een BBQ en met de huifkar. Paard kan je uiteraard van daar 'lenen', sterker nog dat doet bijna iedereen. Ze hebben dan ook ontzettend veel verschillende paarden, voor ieder wat wils!
Al met al, als je van gezelligheid en prachtige buitenritten houdt, is het zeker een aanrader!
Wyo_ming schreef:Bij Duinmanege van Poelenburgh organiseren ze speciale 16+ weken. Deze zomer 2 keer. Misschien is dat iets. Of meld je ergens aan als leiding. Dan rij je zelf alleen de ritten die je leuk vind en laat je het serieuze werk over aan degene die dat wel leuk vinden. Het verdient waarschijnlijk niet, maar je kunt wel een paar leuke weken hebben.
Wyo_ming schreef:Bij Duinmanege van Poelenburgh organiseren ze speciale 16+ weken. Deze zomer 2 keer. Misschien is dat iets. Of meld je ergens aan als leiding. Dan rij je zelf alleen de ritten die je leuk vind en laat je het serieuze werk over aan degene die dat wel leuk vinden. Het verdient waarschijnlijk niet, maar je kunt wel een paar leuke weken hebben.
) leiden, kinderen helpen met op- en afzadelen, 's nachts nog 3x je bed uit omdat er eentje loopt te spoken, heimwee heeft of loopt te neten, etc etc 
En reken maar dat ritten leiden gewoon werk wordt...
Ik heb daar allemaal geen probleem mee mits ik er dan wel voor betaald krijg. Aangezien het wel erg intensief werk is. Maar voor werk is het ook weer wat anders dan een vakantie. Met vakantie hoef ik niet de hele tijd opgescheept te zitten met kinderen. Maar voor werk zou ik daar minder(zelfs geen) probleem mee hebben.
bedankt voor de link!
vind het zo asoGydja schreef:Ik zou het eigenlijk al niet durven vragen als leidingvind het zo aso
Als er nou op de website op staat dat ze er om vragen oke, maar anders durf ik het echt niet.
). Er zijn ook 18+ kampen bij t Reelaer, waarbij je net iets meer doet dan bij de gewone trektochten. Dit is allemaal ook te lezen op reelaer.nl. ik ben in ieder geval 3 jaar met heel veel plezier geweest, heb dit jaar alleen niet zo veel geld en tijd helaas, dus deze zomervakantie wordt geen Reelaer voor mij denk ik.. hopelijk vind je een leuke stal waar je heen kan en als je vragen hebt over het Reelaer mag je het altijd vragen