Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik sta nu ongeveer drie maanden met mijn paardje op een nieuwe stal. Bij de oude stalling konden we gewoon alleen op rit en dat vond hij helemaal geweldig. Nu ga ik wel eens af en toe met mijn stalgenootje op rit en die van mij loopt dan heel stoer voorop. Alleen als ik alleen met hem naar buiten wil dan word hij helemaal heet en wil hij terug naar stal. Dat komt omdat het andere paard (hij staat met maar één ander paard op stal) dan erg hard naar hem begint te hinniken. Ik heb het ook al geprobeerd door naast hem te lopen en dan aan een halster maar dat helpt ook niet. Ik ben niet zo'n fan van in de bak rijden en ga het liefst met hem naar buiten, maar nu ben ik dus afhankelijk van wanneer mijn stalgenootje komt en zij komt meestal op de tijden dat ik niet kan. Dat betekend dat ik bijna nooit meer naar buiten kan en dat vind ik erg jammer.
Blijft dat ook zo als je paard zijn maatje niet meer hoort/ziet?
Bagheera05
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-15 17:16
Bizzybijtje schreef:
Blijft dat ook zo als je paard zijn maatje niet meer hoort/ziet?
ja het is me een keer gelukt om met hem de woonwijk in te gaan zodat hij haar niet meer kon horen maar hij was toen alsnog heel druk en schrok overal van (en dat vond ik niet zo veilig) terwijl hij als we met zijn maatje naar buiten gaan nergens bang voor is