Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is voor mij nu een half uur rijden daardoor ben ik alleen in het weekend daar.
wij bedoel ik mee kim_asterix en ik
pommetje1 schreef:Klinkt super allemaal, qua uitrijmogelijkheden als ik het zo hoor, maar dat geschiet lijkt me minder als je dat elke dag hoort...
pommetje1 schreef:Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. We gaan er even goed over nadenken of wij dat wel zien zitten. Wonen nu in een super rustige omgeving, zonder veel omgevingslawaai dus we zijn wel enigszins verwend in dat opzicht.
Zo heb ik de afgelopen maand geen schot meer gehoord, wel terreinwagens op het oefenterrein trouwens.JoycexEnya schreef:Vandaag waren ze flink te keer aan het gaan ik hoorde bij de paarde het goed wss waren se aan de kant vam de snelweg was net oorlog.
Ook voor paard aan huis... Daar hoor je het geschiet iig niet
_l_amanda_l_ schreef:JoycexEnya schreef:Vandaag waren ze flink te keer aan het gaan ik hoorde bij de paarde het goed wss waren se aan de kant vam de snelweg was net oorlog.
Is het schieten niet alleen op woensdagmiddag? Ik heb het nog niet op een andere dag gehoord nl.![]()
Staat nog een leuk huis te koop drie dorpen verderop, in NoordwoldeOok voor paard aan huis... Daar hoor je het geschiet iig niet