Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paulina schreef:Allereerst: ik heb geen ervaring met die specifieke ranch.
Ben echter wel op vakantie geweest naar de Dominicaanse republiek en heb daar werkelijk niet 1 paard gezien die er gezond genoeg uitzag om een dagrit te maken... Wij stellen heel andere eisen aan de paarden, daar zijn het gewoon gebruiksvoorwerpen.

Paulina schreef:Prachtig eiland, heerlijk weer. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me buiten het park niet zo veilig voelde. De ressorts zijn prachtig en zou graag nog een keer terug willen, maar ik ga geen excursies daar meer doen die dicht bij de bevolking komt.
Excursies als naar watervallen gaan en dat soort afgelegen dingen zijn wel prachtig. Ik voelde me gewoon niet prettig onder de bevolking daar.
Ik ga op vakantie mijn mijn ouders en drie broers, dus dan heb ik hopelijk al iets meer het idee dat ik veilig ben.
en proberen er het beste van te maken voor die beestjes: ze lopen de hele dag daar op het terrein, ze mogen zelfs onder het afdak komen waar Leslie gewoon werkt aan een bureautje.

petraaken schreef:Hoe zijn de paarden te rijden? Mijn collega heeft in april een rit gemaakt in Cuba en been of teugelhulpen kenden die paarden daar niet. Dat vond zij wel even aanpassen dus wil ze ietwat beter voorbereidt zijn als ze deze wil doen.