Weet niet zeker of dit hier hoort hoor. Maar wilde een vraag stellen: iemand bekend met Paardentochten in het Lauwersmeergebied? Wordt elke jaar 2 keer georganiseerd, 1 keer in het voorjaar en 1 keer in het najaar, vanaf het terrein van de Willem Lodewijk van Nassau kazerne. Dit keer is de voorjaarsrit op 18 april. Je kan je hiervoor opgeven via de site, eea wordt daar heel duidelijk omschreven. Zelf wil ik dit jaar graag voor het eerst hieraan meedoen. Zijn er nog meer gegadigden hiervoor? Lijkt me leuk om van jullie te horen, misschien kunnen we dan ook wel samen rijden.
Is een goed georganiseerde rit. Erg leuk. Wij doen al vanaf het begin mee, niet ieder jaar. Laatste keer dat we er mee deden was het weer helaas erg regenachtig. Dus toen ook afgehaakt na de rust en de kortste route naar de auto genomen, brrrrrr
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-15 18:49
Ok, wat leuk, doen jullie dit jaar ook weer mee? Hoop dat het dit jaar dan wel goed weer is maar is half april dus heb goede hoop!
Leuk Mayflower_, misschien komen we elkaar wel tegen. Hoewel ik denk dat het best druk is bij die ritten. Moet zelf alleen dus hoop dat ik me bij iemand aan kan/mag sluiten
Meestal gaan er een boel combinaties van onze vereniging (vlakbij het Lauwersmeergebied). Vorige keer hebben wij 2 pony's en hun amazones gebracht. Ik heb zelf geen rijpaard meer helaas, anders zou ik graag weer een keer meedoen.
lifeofmarit
Geplaatst: 09-02-15 20:51
scilla123 schreef:
Nee doen dit voorjaar iig niet mee. Ik dan een rit hier om de hoek met hindernissen die je kan nemen. Westerkwartierpaardenkwartier.nl
Heb je hier misshien meer info over? Kan zelf niet zoveel vinden op de site
Volgens mij op Facebook onder westerkwartier paardenvertier
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-15 21:41
Die rit van westerkwartier paardenvertier lijkt ook erg leuk, kun je die wel alleen doen of moet je dan ook met meerdere zijn? En moet je perse hindernissen nemen? Mijn paardje en ik zijn niet zulke springers
Is dat te doen qua tijd dan? Neem aan dat je dan met de lauwersmeerrit begint ivm tijd? Klinkt op zich wel als een goed idee als het te doen is, dat wel.
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-15 22:59
Twijfel over tijdsbestek is al niet meer nodig, kan helaas niet meedoen aan de rit van westerkwartier paardenvertier ivm het hebben van een hengst dus dat houdt helaas op. Nou ja, dan maar alleen de lauwersmeerrit
Ik en een stalgenootje hebben ons ook ingeschreven! Is er toevallig iemand die een plekje in de trailer over heeft voor een lieve friese merrie? Locatie Britsum (tussen leeuwarden en stiens).
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-15 18:56
Het is bijna zover, hebben jullie er nog steeds zin in? Heb helaas nog geen rij maatje gevonden dus hoop nog steeds dat er nog iemand alleen gaat of dat ik me bij mensen aan mag sluiten. Heb er iig wel zin in het lijkt goed weer te worden
Ik heb me ook opgegeven. Maar heb ook nog geen rijmaatje. Misschien treffen we elkaar daar wel..... Ik neem mijn Tinker ruin mee. Heel braaf, maar mag graag voorop lopen en is vrij fanatiek.
mirmar
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-15 13:28
Ok, lijkt me leuk. Ik probeer er rond half 10 kwart voor 10 te zijn, is voor mij hiervandaan wel een uur rijden die kant op. Heb een Welsh Cob hengst, wel een druk baasje en ook wel fanatiek maar verder super braaf en vriendelijk. Zou leuk zijn als we elkaar tegen komen en samen kunnen rijden