Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sonja schreef:Die van mij gooit elke keer z'n parkeerschijf van z'n hoofd, dus ik doe het toch maar gewoon met de auto. Geen schijf = 65 euro boete...
litilaura schreef:En hoe werkt dit in de praktijk je kunt moeilijk je paard vastbinden buiten de winkel zoals mensen met honden doen. of neem je iemand mee die je paard vasthoud. Brand los!!

Ik heb ook wel echt een enorm braaf paard en iedereen in het dorp kende mij ook met m'n paard. Hij blijft gewoon staan wachten, soms een beetje draaien (stond aan een paal) maar over het algemeen stond hij gewoon doodstil totdat ie mij weer zag. Had een geplastificeerd briefje aan de zadeltassen hangen met "boodschappenauto in vermomming, mij niet aaien a.u.b." en over het algemeen luisterde iedereen daar naar
Hij vond het ook leuk, lekker in het dorp wandelen zo af en toe een aai krijgen van een klein kindje die hij dan even vriendelijk met zijn lip door de haren woelde.
Meneer boodschappenauto wilde ook wat maar dat heb ik hem maar niet gegeven

Heeft zelfs nog in de krant gestaan! Ben alleen het winkelcentrum in geweest en bij de ijsboer, oliebollenkraam, Paardenwinkel, en in huis en nog wel meer dingen hahaha
. Mama en papa waren hier jammer genoeg niet zo blij mee
. Heb hem wel zelf vastgehouden, wat gekletst en weer verder gereden. Met het paard ook wel eens, maar dan niet in de achtertuin alleen voor even een kletspartijtje gehouden maar verder eindelijk niet. Jonkvrouw loopt voor de kar, dus dat is al wat makkelijker. Maar als we met de kar weggaan, dan gaan we regelmatig even bij iemand langs om even wat te drinken en uitterusten. Maar boodschappen? Nee nog nooit gedaan! Wel een ijsje gegeten
.