Paardenstage BE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JulieP

Paardenstage BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 22:59

Dag Bokkers!

Met m'n 5-jarige sportfjord zoek ik een leuke stage om te doen deze zomer! Momenteel hebben wij 2 (ik heb ander niveau let andere paarden) L1-niveau, en ik zou dit graag willen verder trainen! Liefst dressuurstage, maar sprongetjes tot 1m zijn ook geen probleem Liefst 1x/dag rijden, max. 2x/dag 1 uur vanwege haar leeftijd! Ik ben niet zo'n fan van irritante randactiviteiten zoals sport&spel, een stage dient voor bij te leren en mag dan ook intensief zijn!

Ik zelf woon in Vlaams-Brabant, hoe dichter hoe eenvoudiger uiteraard maar tot net over de grens met Nederland is goed!

liberty

Re: Paardenstage BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 18:00

www.sintels.nl in Breda is vlak bij de grens. Les in kleine groepjes, dressuur, springen en cross (wil je iets niet dan krijg je bv 2x dressuur). Alles wordt ingedeeld op niveau.

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 19:00

liberty schreef:
http://www.sintels.nl in Breda is vlak bij de grens. Les in kleine groepjes, dressuur, springen en cross (wil je iets niet dan krijg je bv 2x dressuur). Alles wordt ingedeeld op niveau.

Is net te ver... :s

Als er iemand nog leuke stages weet of ervaring heeft met bepaalde kampen, laat maar iets weten! :D
Verder zijn ook kampen goed, niet alleen stages aangezien deze (blijkbaar) redelijk moeilijk te vinden zijn en meestal de prijs veel te hoog is voor wat ze effectief waard zijn :P

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:04

Ik zou ook Sintels aanraden, maar als je het te ver vindt heeft het niet veel nut dat ik dat zeg natuurlijk ;)

menfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:41

Stage vinden zal lastig worden, mss wat stallen mailen of opzoek naar een instructiekamp.