bellehorses schreef:Thanx, ik zal de sites eens doornemen.
Ik wist echt niet dat er zo dicht in de buurt toch best veel ruiterpaden zijn. Ik ging steeds richting Drenthe
Mochten er mensen zijn die daar wel eens rijden en mee op sleeptouw willen nemen....

Jet schreef:Ik weet dat Gaasterland ook hele goede ruiter- en menroutes heeft, als je kijkt bij manege Gaasterland in Harich vind je wel wat informatie, alleen de site die de kaarten online had werkt niet meer. Wel zag ik dat je bij de manege de routes ergens kan pakken.
Ik denk dat die bij jou in de buurt grotendeels langs de weg zijn, maar ik kan me vergissen hoor.
Als je een keer over de dijk wil, er is een crossbaan in het Dijkgatbos, dat is niet zover bij Den Oever vandaan. Het is niet heel groot daar, maar voor de afwisseling misschien wel leuk. Dat is alleen wat minder geschikt voor menners met grotere karren ( of ik moet me vergissen, misschien weten menners onder ons dat wel).
Hallo Jet,
De routes in Gaasterland staan ook op de routeplanner. Kijk hier maar: http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =175#stap4 evenals de route in het Dijkgatbos. Je kunt door de knooppunten aan te klikken zelf een rit plannen, zie je meteen de afstand en je kunt hem uitprinten, opslaan, downloaden voor GPS enz.
Voor een goed overzicht van de routes en omgeving kun je links boven kiezen voor Full Screen en rechtsboven voor kaart of satelliet.