Ik heb een heel erg leuke IJslander, waar ik in April ook wedstrijden mee ga rijden.
Helaas was hij 2,5 week geleden opeens er le rg alteraal en hij zat echt vast achterin z'n kont. Hij kon niet meer met een viertakt lopen, er was achteraan altijd een huppeltje. Dat is normaal gesproken nooit..!
De osteopaat is langsgeweest en heeft alles losgemaakt. Het duurde een week voordat ze kwam, dus hij stond eerst een week helemaal stil in de wei, en na het bezoekje van de osteopaat iedere dag ongeveer 35 min lopen, in stap. Na 5 dagen wat gedraafd. Hij hield zijn rug snel vast, wat hij Normaal gesproken ook NOOIT doet..!
Maandag voor het eerst weer op gezeten, alleen gestapt. Hoofd op z'n plaats houden, beetje wijken, 'in'- en uitschuiven, zulke dingen. Gisteren voor het eerst ongeveer 400 meter gedraafd met een pauze in stap ertussen. Richting huis ging het wrl, maar hij was nog steeds niet de oude. Van huis af was hij echt erg onzeker. Hij draafde wel goed, maar het was alsof ik zijn rug amper voelde, en hij is echt heeeeel soepel in zijn rug!!
Mijn vraag is: waarom draaft hij zo? Is hij bang, of onzeker? Tot nu toe alleen maar alleen en in het donker s'avonds gereden. Hij loopt wél heel vrolijk met zijn oortjes naar voren. Ik spreek vanmiddag de eigenaresse wel even maar ik wil wel graag weten wat er aan de hand is....?
Alle tips zijn welkom, maar geen onzin hé