Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar dat is meer door mijzelf een beperking, niet door de rit zelf. Voor de gezelligheid en training voor mijn paard om met meerdere paarden te rijden, vind ik het wel leuk.
xApple schreef:Ik vind het idee heel leuk maar zo jammer dat veel van deze ritten zo ver weg zijn.
Utrecht is voor mij 2 uur rijden, dat is echt te lang jammergenoeg.
ikke schreef:xApple schreef:Ik vind het idee heel leuk maar zo jammer dat veel van deze ritten zo ver weg zijn.
Utrecht is voor mij 2 uur rijden, dat is echt te lang jammergenoeg.
Wat let je om het in je eigen omgeving te doen?
Persoonlijk ben ik niet zo van dat soort ritten, maar er is best interesse voor al ben ik het met Brainless eens dat grotere groepen lastiger zijn.
Vanuit de NVVR is mijn ervaring dat de groepen vaak niet zo groot zijn en dat de meeste mensen dat juist prettig vinden.
xApple schreef:ikke schreef:Wat let je om het in je eigen omgeving te doen?
Persoonlijk ben ik niet zo van dat soort ritten, maar er is best interesse voor al ben ik het met Brainless eens dat grotere groepen lastiger zijn.
Vanuit de NVVR is mijn ervaring dat de groepen vaak niet zo groot zijn en dat de meeste mensen dat juist prettig vinden.
Bedoel je om het zelf te organiseren?
In dat geval heb ik daar echt geen tijd voor.. Naast een baan, studie en 2 paarden kan ik
die organisatie niet nog erbij hebben
. En aangezien ik zelf geen trailer rijbewijs heb komt het er dan niet van.
25 is misschien wat veel, maar onder de 10-15€ zou ik niet gaan zitten.. 
) gaat dit nu ook doen, toevallig hebben we zondag de aller eerste rit 

terpentijn schreef:Het lijkt mij vreselijk leuk (ben ook lid van de NVVR) maar er zit nooit iets in mijn buurt, Noord-Oost Drenthe, omgeving Zuidlaren.