Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ElCamino schreef:Voor Peijnenburg vergunning, voor het GNR een geel label.... voor Soest ook weer een penning of zoiets.... voor een ritje van Nigtevecht naar Loosdrecht moet ik 3x iets gaan kopen !! Ik hou op bij de gele merken van het GNR ieder jaar.... de rest gok ik.
Belachelijk dat ruiters overal moeten betalen terwijl de moutainbikers om je oren knallen.....wandelaars op ruiterpaden lopen en nog boos zijn ook, honden loslopen en niet onder appel staan..... DIE betalen allemaal niks en wij maar dokken !!!
.
joyce2 schreef:Zo erg is het nou ook weer niet, je kan heerlijke buitenritten maken, waar andere mensen alleen maar van kunnen dromen, of alleen in een vakantie van kunnen genieten! Wat dat betreft zijn ruiters in Soest, qua uitrijmogelijkheden, behoorlijk verwend (dat heb ik gemerkt toen ik in andere plaatsen op stal kwam).
Maar het is wel raar dat er nog steeds niet 1 soort penning is, waarmee je gewoon overal kan rijden. En het klopt ook dat je veel last hebt van mensen die met hun fiets door het bos crossen en dat de paden slecht worden onderhouden.
Hallo zeg, niet erg? Nou ik zou toch echt niet speciaal een ruiterbewijs gaan halen om eens op vakantie te gaan in de bossen van Soest. Dan ga ik wel lekker naar de Veluwe of naar het Drents Friese Wold, Limburg of de Kempen. Ik woon in Noord-Brabant en kan dagelijks het bos in, prachtige knooppunt-routes rijden, zonder dat ik daarvoor moet betalen of een ruiterbewijs moet hebben. En dan nog al die extra kosten voor een penning en rare regeltjes voor ruiters en menners. Ga toch lekker fietsen daar in Soest, paarden willen ze daar schijnbaar niet
.
Succubi schreef:Bij manege nieuw Eldorado.
Ik hoorde dat ze de penningen aankomend jaar willen veranderen??
Er word nu iig crisis veel gecontroleerd, we worden er helemaal gek en zenuwachtig van