Buitenrit gezocht omgeving Noord-Holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette

Buitenrit gezocht omgeving Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 17:18

Hoi!
Als eerste, sorry als het topic verkeerd staat :o
Nou goed, nadat ik op ponykamp was geweest en daar 3 super leuke meiden had ontmoet, wouden we nu graag een buitenrit maken. We zouden eerst naar Stal Starro gaan, maar daar was geen plek meer -O-
Dus nu zijn we hard op zoek naar een andere plek waar we een buitenrit kunnen maken. De geplande datum is zondag, dus ik ben behoorlijk aan het zoeken, en ik dacht, Bokt kan vast een handje helpen :)
Het moet ongeveer tussen Hoofddorp en Ilpendam liggen. Het liefst een buitenrit van 2 uur of nog liever, eentje die langer duurt.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groetjes!
Juliëtte :)

Juliette

Re: Buitenrit gezocht omgeving Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 19:00

Niemand?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:38

Ik weet alleen van manege Poelenburgh in Schoorl dat die bosritten en strandritten organiseren. Geen idee of ze voor zondag nog plek hebben, het is ook wel noordelijker dan je aangeeft, maar ze zijn over het algemeen wel goed.
Manege Noot heeft strandritten, maar ook daarvan weet ik niet of ze zondag gaan en of ze plek hebben. Dit is nog wat noordelijker, nl. tussen Callantsoog en Julianadorp.
In Egmond aan Zee zijn twee maneges naast elkaar, maar ik weet niet of die ook zondag een buitenrit hebben. Ik las wel op Verslag van de Dag een niet zo goede ervaring met één van de twee maneges.
Verder heb je nog iets zitten in Santpoort volgens mij, maar daar zijn eigenlijk alleen slechte ervaringen van te vinden.

Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:46

Je hebt manege de hoef en manege groot in Egmond die ritten organiseren. Volgens mij vind je op de site van manege de hoef veel informatie, manege groot is wat onduidelijker en kan je beter even bellen.

Ligt wel een beetje aan jezelf wat je prettig vind, ik heb het niet zo op groot maar dat komt door de stands en de conditie van de paarden maar dat is wel weer 8 jaar geleden.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 08:41

Heeeeel erg bedankt voor het reageren!
Alleen kwamen ze er vandaag mee dat het in Utrecht ergens moest zijn -O-

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:22

:)

Bergen is leuk rijden
En schoorl ook
Daar rijden wij altijd

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:24

Punt schreef:
Je hebt manege de hoef en manege groot in Egmond die ritten organiseren. Volgens mij vind je op de site van manege de hoef veel informatie, manege groot is wat onduidelijker en kan je beter even bellen.

Ligt wel een beetje aan jezelf wat je prettig vind, ik heb het niet zo op groot maar dat komt door de stands en de conditie van de paarden maar dat is wel weer 8 jaar geleden.

Stands zijn inmiddels voor de helft vervangen door mooie grote boxen. De andere helft krijgen ze niet voor mekaar met de gemeente -O-

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:24

Persoonlijk vind ik Poelenburgh erg duur, maar dat ligt ook niet in de buurt bij Hoofddorp of Ilpendam..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:21

Inmiddels zoekt ze dus voor omgeving Utrecht. Daar weet ik zelf geen manege, dus daar kan ik niet mee helpen. Misschien is het handig de vraag opnieuw te stellen voor omgeving Utrecht.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 13:44

We hebben er eentje gevonden, en gelukkig ook een oplossing gevonden!
We gaan naar manege Heemskerk (ondanks dat t niet tussen Hoofddorp en Ilpendam ligt haha) Ik zal jullie vertellen hoe het was!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 14:56

Ik zou wel even bij de zoekfunctie op Bokt manege Heemskerk intikken, de meningen erover zijn nogal uiteenlopend.

Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 01:02

Ach als je zelf alleen op maneges rijd valt heemskerk nog wel mee.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:43

En TS, hoe was het? Jullie zijn toch afgelopen weekend wezen rijden? Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad, ik ben wel benieuwd.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 08:55

Oeps, vergeten te vertellen hihi.
Nou we schrokken best wel toen we aan kwamen, de stallen waren best wel vies en het was niet zo mooi allemaal. Maar alle paarden waren lief, en zagen er goed uit. Ik ging uiteindelijk op Prommes, een lieve makke Fjord. In de bak was hij heel sloom, maar met de buitenrit had hij er zin in! Maar we zijn helemaal niet door de duinen geweest, alleen maar door het bos, echt jammer. De begeleider reed gewoon met gympen enzo, en zat te roken op haar paard :n
We hebben ook echt heel erg veel gestapt, meer dan normaal. Maar als we gingen galopperen gingen we wel heel hard dus day was wel leuk! :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:23

Nou, mooi dat jullie het goed naar jullie zijn hebben gehad. Jammer dat jullie niet door de duinen zijn geweest, maar die zijn misschien ook wel heel zwaar omdat het al zolang bijna niet geregend heeft. En lekker hard galopperen was dus wel leuk, fijn hoor.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 10:27

Nou, het had dus toevallig die avond ervoor geregend, je zag zelfs nog van die putjes, als je begrijpt wat ik bedoel haha, maar ondanks dat was het toch leuk!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:25

Hee ik weet niet of jullie het leuk vinden maar kijk eens in mijn onderschrift. Overigens ben ik ook altijd in voor een buitenritje!