Een vriendin en ik willen de volgende zomervakantie op paarden vakantie in lunteren. Ik ben hier zelf opgegroeid en ben bekend met de omgeving
Nu is het probleem dat wat wij op google kunnen vinden allemaal óf boven ons budget ligt, óf aan de verkeerde kant van de meulunsterseweg ligt. Ik ken de meulunsterseweg en ik ga hier niet met mijn paard over heen.
Nu is mijn vraag of jullie bokkers wat weten waar wij een weekje kunnen verblijven. Het hoeft zeker geen vier sterren te zijn en het mag gewoon bij een boer in de hooischuur. Het enige wat een echte must is, is dat de paarden binnen kunnen staan. (Maakt verder niet uit of dat een oude koeienstal is of wat dan ook).
Als er klusjes gedaan moeten worden op het erf is geen probleem, wij zijn heel makkelijk en kunnen overal verblijven. Het is handig als we kunnen mee-eten maar we kunnen ook zelf voor eten zorgen
De paarden zijn twee pony's (1,45&1,55) en een merrie en een ruin. De merrie is heel makkelijk op ander terrein en de ruin zal haar altijd volgen.
Ik hoor graag als jullie ideeën hebben