duin/strand castricum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

finally

duin/strand castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:39

Hallo,
ben op internet wezen rondneuzen waar ik eens naar het duin en strand kwam en kwam uit op
Castricum om via bos/duin (johanna's hof) naar het strand te gaan,is het makkelijk om bij het strand te geraken zonder dat je verdwaalt?
wil een auto en een trailer huren,
ben daar wel eens wezen wandelen met de hond en zag dat er ruime psarkeerplekken zijn.
mijn man gaat de auto+trailer rijden,dit heeft hij nog niet eerder gedaan dus moet wel makkelijk parkeren zijn.
of iemand die een ander leuk alternatief weet ?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 17:43

Als ik naar t strand ga ga ik altijd naar Hargen. Heel groot parkeerterrein en je bent met 5 minuten stappen op het strand. Nu mag het nog alleen tot 09.00 en vanaf 19.00 maar vanaf 1 oktober weer de hele dag.

In Castricum rijd ik ook wel vaak, naar het strand is een halfuurtje ofzo. Ik verdwaal daar regelmatig maar
op zich staat het wel aangegeven. Ik let meestal niet zo erg op en rijd liever lekker door het bos daar.
Het parkeerterrein is groot zat hoor, ik heb er altijd plek. Maar Hargen is wel nog makkelijker :j

finally

Re: duin/strand castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 18:37

en Hargen,dat is bij Schoorl ? daar kan je ook eerst op ruiterpaden door de duinen vanaf de parkeerplaats? wil niet meten het strand op,anders gaat hij meteen racen

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:42

Kun je hem niet een beetje opvoeden? :+

Hargen is dichtbij Schoorl ja, maar dan rijd ik altijd meteen vanaf de parkeerplaats het strand op.
Je kan daar ook het duin in, en dan kun je ongetwijfeld ook ergens het strand op maar dat
doe ik dus nooit en ik weet die route niet.

Nee als je eerst door het bos/duin wilt kun je misschien beter naar Castricum gaan. Het staat
gewoon aangegeven op de bordjes.

finally

Re: duin/strand castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 18:46

hahaha,hij is heel braaf hoor,hij vind het gewoon leuk om lekker te racen,ik ook eigenlijk wel ,maar liever eerst even het duin/bos door aangezien ik geen idee heb hoe hij zal reageren als ik meteen het strand op ga. ga ik eerst maar eens castricum uittesten en dan Hargen :D