Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ja, als je 'm niet verlengd, dan vervalt de geldigheid en mocht ie ooit nodig worden, dan kun je e.e.a. weer opnieuw gaan halen...suf (melkkoe) systeem.Citaat:Het Ruiterbewijs geeft aan dat je een verantwoorde en ervaren ruiter bent.

Roadracer schreef:Tja, iedere 2 jaar vraag ik me weer af of ik mijn ruiterbewijs nog moet verlengen. Ik wacht nog steeds op het moment dat het daadwerkelijk ergens voor nodig is. Ik heb 'm al 20+ jaar, en even zo lang nooit nodig gehad, maar ben zo bang dat het ooit nog nuttig blijkt te zijnMaar ja, als je 'm niet verlengd, dan vervalt de geldigheid en mocht ie ooit nodig worden, dan kun je e.e.a. weer opnieuw gaan halen...suf (melkkoe) systeem.
Weer een ander ruiterbewijs? Wat vast weer meer geld kost om te halen? Waarom in vredesnaam?
Als ze dat nou eens koppelden, dan heb je nog enigszins het idee van "waar voor je geld".
Anne_GTI schreef:PenP2014 schreef:Wat moet je nou eigenlijk met zo'n ruiterbewijs?
Alleen handig als je op plaatsen wilt rijden in de natuur waar het verplicht is door de landeigenaren. Anders heb je er geen moer aan en betaal je premie voor een verzekering die nooit zal uitkeren. Geldklopperij vind ik het.
Anne_GTI schreef:PenP2014 schreef:Wat moet je nou eigenlijk met zo'n ruiterbewijs?
Alleen handig als je op plaatsen wilt rijden in de natuur waar het verplicht is door de landeigenaren. Anders heb je er geen moer aan en betaal je premie voor een verzekering die nooit zal uitkeren. Geldklopperij vind ik het.
Sababber schreef:Maar hoe zit het als je je ruiterbewijs al hebt? Krijg je dan ook het pasje? Ik vind die lap die ik nu heb namelijk echt veel te groot waardoor je hem nooit mee neemt. Vervalt het bewijs? Beetje wazig allemaal..