Ik zou graag eens een keer meer op het strand gaan rijden,ik kijk echter steeds op tegen de rit ernaartoe.Ik kom vanuit antwerpen,dus dan ban je(met trailer)al gauw 1,5 aan het bollen wil je richting de belgische kust of zeeland(ben een keer naar dishoek geweest met het paard).
Na het bestuderen van de kaart,het nodige ge'google en zoeken op bokt kwam ik op het strand van Yerseke uit.Uurtje rijden,en zou bij laagwater best een ruim strand zijn,parkeren zou gratis kunnen aan het einde van de postweg.(?)
Klopt dit?Is het de moeite om er naartoe te gaan(ik hoef geen kilometers te kunnen rijden,een sprintje trekken in galop en een beetje dressuurmatig werk op het strand is voldoende).Kan je daar inderdaad parkeren en is het er niet te druk?
Ik veronderstel dat de regel zoals op de meeste stranden geld:tijdens het hoogseizoen met paard enkel voor 10u of na 19u?
En kan je eventueel nog een ritje maken in de omgeving(bos of zandpaden,paard is niet beslagen)?
Als iemand uit de buurt met braaf paard(de mijne is een beetje een dressuurmiep)zin heeft om eens af te spreken en mij te gidsen is natuurlijk ook altijd een optie
!
,niet de moeite dus.