Buitenrit op Stoeterij NR 1 in BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LindaLinda

Buitenrit op Stoeterij NR 1 in BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 22:55

Beste bokkers,

Na wat ge-google kwam ik op de website van Stoeterij Nr 1 in Burgh Hamstede.
Een vriendin en ik gaan in september een weekend naar zeeland en wouden daar een strandrit maken. Voordat ik ze ging bellen dacht ik ik doe even research.

Ik heb een topic op bokt gevonden uit 2012, 2 jaar geleden dus, met nogal wisselende ervaringen. Voordat ik ga reserveren dacht ik, ik ga nog eens even vragen of er ervaringen zijn en hoe deze ervaringen zijn?

Tevens zijn andere adviezen qua ritten ook welkom.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Desty

Re: Buitenrit op Stoeterij NR 1 in BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:07

Ik ben er vorig jaar juni geweest. Ik heb een leuke rit gemaakt.
Ze konden helaas de mens niet zo goed inschatten waardoor niet iedereen even blij was met zijn paard. Dat is dus belangrijk! Geef goed aan wat je kunt ja en nee.
Daarbij kon ik niet echt goed door de deur met die man, maar daar verder geen problemen mee gehad :)

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 09:44

Bedankt voor je reactie!

Zijn er nog meer ervaringen??

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:45

Ik heb er een paar jaar terug geweest en heb er een erg leuke rit gemaakt!
Zeker een aanrader :) En inderdaad gewoon goed aangeven wat je wel en niet kan :P

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:08

Stoeterij nr 1 is heel veilig, hebben hele leuke paarden en er word echt zo goed mogelijk voor de paarden gezorgd. Op het strand worden klanten nooit aan hun lot over gelaten, er word ook niet ongecontroleerd geracet.

Je kan aangeven dat je graag wat harder wilt, mocht je in een groep komen met mensen die liever heel voorzichtig willen rijden dan kan het nog wel eens zo zijn dat de groep word gesplitst op het strand zodat het voor iedereen leuk blijft en je ook nog even lekker kan galopperen :)