Wij zijn er wel eens geweest, maar niet met paarden. Zonder paard beviel het in ieder geval prima. Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel, lekker eten en een groot bad.
Toevallig dit topic, ik ben er van donderdag tot vandaag geweest! Al meerdere keren en het is geweldig. Hele goede service, mooie stallen en alles is mogelijk voor jezelf en voor je paard. Tip, vraag Reinier (eigenlijk de soort stalmanager, vriend van de eigenaar) naar de Garmin . En geniet! Gaat helemaal goedkomen! Ik heb alweer 4 boekingen staan .
Ik ben er ook geweest, ook zonder paarden. De kamers zijn er super, badkamer midden in de kamer, eten was lekker, niets op aan te merken. Typisch van der Valk...
Het is ons heel goed bevallen. Paarden stonden om mooie wei, wij hadden een goede kamer en lekker eten. Locatie is ook perfect zo bij het bos. Alvast heel veel plezier!
Ik ben daar geweest. Super locatie! Eindeloos het bos in, stallen zijn prachtig, fijne dikke laag stro voor de paarden. De blokhut voor een borrel is ook knus en gezellig. Dineren in het veld is ook erg leuk! En de pluktuin is ook een aanrader.
Ik ben toevallig het eerste weekend van Oktober geweest. Mooie accomodatie voor ons en onze paarden. Paden waren super goed! Gps leende ze uit. Wat ook heel handig was! :p
En de zaterdagavond zijn we uit geweest. Dat was ook heel gezellig
De Cantarel ligt direct aan het bos en je kunt uren rijden over de Veluwe. Praat uit ervaring want ik rijd regelmatig in 'mijn achtertuin' het bos achter de Cantarel. Weet daar dan ook de mooiste plekjes te vinden. Niet alleen richting Hoog Buurlo, maar ook richting Hoenderloo. Veel plezier allemaal....
Paard op de wei was gratis....daardoor was die paar dagen weg echt goed te betalen.
itsmi
Geplaatst: 16-10-14 16:35
prijs voor stalling is idd inclusief weidegang. Heerlijk. Bij veel stallen moet je bij betalen als je weidegang wil. en het is gewoon prima netjes verzorgd
Wij hoefde voor de paarden inderdaad niks te betalen. Want we wilde ze gewoon lekker op een landje houden en niet op stal. We mochten wel gewoon hooi pakken om bij te voeren. Dus dat was goed geregeld
Klinkt leuk, ik ga ook is kijken of het wat voor ons is, bedoel je nou echt dat als je ze op de wei wilt dat ze gratis mogen overnachten of bedoel je dat je enkel de stallingskosten hebt?
Ja onze paarden stonden op de wei gratis Alleen een stal moet je betalen. Maar het was zomer en thuis stonden ze ook nog 24u op t land.dus daar ook lekker op t landje. Paarden stonden voor niks. En we mochten ze ook gewoon hooi bijvoeren op het land! En de dag van vertrek hoefde we niet te mesten. Dat werd ook nog gedaan. wij hebben alleen voor ons zelf betaald