Er zijn hier op bokt vast genoeg mensen die wel eens een buitenrit maken in het Drents Friese Wold in Appelscha.
Het lijkt mij erg leuk om daar ook eens op buitenrit te gaan. Bijvoorbeeld vanaf de parkeerplaats bij het buitencentrum, om vanaf daar een ruiterroute te gaan rijden.
Misschien is er iemand die dit eens samen met mij wil doen? Of meerdere mensen, dat we met een groepje kunnen gaan.
Groetjes Carolien.
UMayDream
Geplaatst: 06-08-14 21:26
Het lijkt mij erg leuk om mee te gaan! Wel onder voorbehoud van datum en of ik vervoer kan regelen. Maar het idee vind ik ontzettend leuk Het zou mij het beste uitkomen in een weekend van september/oktober!
Ik ben vrij flexibel, dus kom op den duur maar met een voorstel in dit topic of via pb;)
Die van mij heeft net drie week vakantie gehad, dus dan heb ik nog even de tijd om hem op te pakken en te kijken hoe het met zijn conditie is.
Yvet_90
Geplaatst: 06-08-14 22:14
Lijkt mij ook hartstikke leuk! Ik woon in Noordwolde, dus met de trailer voor mij een kwartiertje. Ik heb alleen wel altijd erg weinig tijd, dus laat het afhangen van de data die jullie plannen. Leuk!