Welke route Veluwe Trail (mennen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Welke route Veluwe Trail (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 21:25

Wij willen binnenkort een mendurancetraining doen op de veluwe op een veluwetrailroute. Niet te mul. Een paar heuveltjes zijn leuk. Liefst dertig km en niet teveel open vlakte (ivm de temperatuur) Wat is de leukste route om te mennen en waar kan je parkeren?

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:30

Napie

Re: Welke route Veluwe Trail (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 22:04

Dank je. Zal ik ook doen. Maar ik zoek ook ervaringen van mensen die net als ik als dagjesmens de routes rijden en kunnen vertellen hoe de routes aangegeven zijn en dergelijke

Dorien66

Re: Welke route Veluwe Trail (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:35

Dat kan Dorine juist supergoed. Ze mende tot voor kort zelf en zoals ik al schreef, kent ze de VT als haar broekzak. Tot aan handige p-plaatsen aan toe.

marina62

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 16:26

Napie schreef:
Wij willen binnenkort een mendurancetraining doen op de veluwe op een veluwetrailroute. Niet te mul. Een paar heuveltjes zijn leuk. Liefst dertig km en niet teveel open vlakte (ivm de temperatuur) Wat is de leukste route om te mennen en waar kan je parkeren?

Rondom Epe is erg mooi om te mennen, rondom Apeldoorn ook. Maar overal zijn wel mulle stukken. Als je maar zorgt dat je achter Kootwijk NIET over de DIKKE BART gaat