Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Liadan88 schreef:@Akhal_Teke: hmm hoe bedoel je? Want ik ben op zich wel op zoek naar een veilige rustige vakantie en niet naar risicovolle rengalop-toestanden. Vorig jaar ben ik naar pradis.fr geweest en dat was voor mij prima, valt dat voor jou ook onder "duffe trutritjes"?
Akhal_Teke schreef:Liadan88 schreef:@Akhal_Teke: hmm hoe bedoel je? Want ik ben op zich wel op zoek naar een veilige rustige vakantie en niet naar risicovolle rengalop-toestanden. Vorig jaar ben ik naar pradis.fr geweest en dat was voor mij prima, valt dat voor jou ook onder "duffe trutritjes"?
Als je een rustige paardrijdvakantie zoekt, zou ik niet naar Jan Henk gaan. Tenzij hij zijn ritten heeft veranderd.
Heb je al eens aan Portugal of Polen gedacht?
D4J schreef:Liadan88 schreef:En is het daar rustig? Want als ik het goed begrijp is dat tegelijk ook een camping?
Het is er lekker rustig. Op de camping staan maar een paar kampeerders. Waarvan er een stel mee doet aan het week programma en twee kinderen.
De rest van het paardrij arrangement hebben een stuga.

(niet alle foto's doen het meer zie ik. Maar voor vragen kun je pb-en ofzo) 
Liadan88 schreef:En is het daar rustig? Want als ik het goed begrijp is dat tegelijk ook een camping?