weekend weg met paard? maar met Wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steph_Lana

weekend weg met paard? maar met Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 20:21

Ik zou graag een weekend weg willen met mijn paardje.
Maar ik zo niet weten met wie ? en waar heen?

het liefst in noord-holland

meeste hebben geen vervoer of hebben geen eigen paardje ;)

is er iemand op bokt, die dit ook heeft?

ik zelf heb 1.5 paardstrailer dus ik kan gaan en staan waar ik wil

Murthul

Re: weekend weg met paard? maar met Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:22

BEU >> BRT

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:25

Ik wil ook graag een keer weg met mijn paardje. Kan een trailer lenen, maar mijn paard is niet trailermak helaas. Moeten we nog mee oefenen. Zelf zou ik graag in de herfstvakantie weg gaan met haar als het weer een beetje mee zit.
Maar heb inderdaad ook geen vriendinnen die mee kunnen of aan de andere kant van het land wonen.

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 20:29

ahh heeft die van mij ook gehad...maar die van mij wilde de trailer niet in!! en als ik te lang bij stoplicht sta word madam ongeduldig. haha..

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:33

Die van mij moet je blinddoeken om haar de trailer in te laten lopen. Ze gaat anders wijkend op de trailer af, en scheef krijg je haar er dus van z'n levensdagen nooit in. Maar ze moet er maar gewoon aan gaan wennen, want een trailermak paard is toch wel fijn.
Als ze op de trailer staat is ze wel hartstikke braaf, maar ze wil er gewoon niet op haha

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 20:50

ja dat heb ik ook dus ook gehad...en soms nog wel eens dat ze er niet in wilt.
maar na veel oefenen...en veel geduld..kan ik haar nu alleen laden.
heb soms wel uren gestaan met haar....maar het is wel vervelend idd als je paard er niet in wilt.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:57

Ja precies, daarom maar een laadcursus er tegenaan gooien. Stel ze moet een keer naar de kliniek vind ik het ook wel fijn om haar zonder problemen te kunnen laden. Vind het toch best raar dat ze hier zo op protesteert, aangezien het echt een heel koel, rustig paardje is voor de rest.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:45

Myrthee_ schreef:
Ja precies, daarom maar een laadcursus er tegenaan gooien. Stel ze moet een keer naar de kliniek vind ik het ook wel fijn om haar zonder problemen te kunnen laden. Vind het toch best raar dat ze hier zo op protesteert, aangezien het echt een heel koel, rustig paardje is voor de rest.

Wellicht in het verleden een verkeerde chauffeur achter het stuur gehad? weet je dat?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:56

Ruitervakantie Gelderland of Drente. Ik zou eventueel mee kunnen en willen. Als ik een ruitervakantie zou regelen en de kosten zijn voor ruiter en paard ca 225,00 euro (incl stalling paard, en voor ons een goede locatie all in) zou je dan een weekend mee willen en kunnen. zo ja wil ik de organisatie wel op mij nemen en dan denk ik aan: 18 t/m 20 oktober 2014 of van 8 t/m 10 november 2014
Graag hoor ik van je
Agnes

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:05

friesiszwart schreef:
Myrthee_ schreef:

Wellicht in het verleden een verkeerde chauffeur achter het stuur gehad? weet je dat?

Ga er inderdaad van uit dat dat het probleem is geweest ja. Haar vorige eigenaren hebben haar een keer mee naar Duitsland genomen, en volgens mij is ze sinds dien niet meer trailermak.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:49

Ik heb beide weekenden besproken, in Wateren. Midden in het Drents Friese Wold. Alle kosten voor ruiter en paard (behalve bix) inbegrepen, 225,00 euro voor het weekend.

--> 18 oktober 2014
--> 8 november 2014

overdag rijden dit zeker niet als een groep maar gewoon ieder in het tempo van de eigen combinatie. Als wij met meerdere mensen zijn is het makkelijk dat je rijd zoals je zou willen rijden.

Wie wil er mee? Graag een pb