Zijn er mensen die met een kaarthouder werken (vast wel, TREC ed
). Welke heb je en wat zijn de voor/nadelen? Welke mogelijkheden zijn er?Ik heb bij Goedhard gekeken (was het eerste waar ik aan dacht om eens te kijken) en zij hebben een kaarthouder. Deze is voor gewoon om je nek als ik het goed zie? Dus dat deze op je borst/buik hangt? Is dat de standaard manier? Of zijn er bv. ook kaarthouders voor aan een zadel? Of werkt dat niet praktisch?
Zelf zie ik de voordelen wel van een kaarthouder aan het zadel, maar geen idee of dat wel iets is wat bestaat. Vandaar de vraag naar de gangbare manier en hoe dat bevalt
Eventuele foto's om er een beeld bij te vormen zijn ook fijn.Dus kortom: wat voor kaarthouder gebruik jij, waarom, en hoe ziet het eruit?

Had nu bij wijze van test gewoon een A4 in zo'n plastiekje en dat met een musketon aan mijn zadel vastgemaakt .. Ging eigenlijk best goed
(wel gewoon stappen, geen idee wat dat doet als je actiever gaat rijden). Maar vroeg me wel af hoe mensen dat deden met echt dag/trektochten etc. (ook naar vreemde plaatsen toe), vandaar
(maar dat wist je al)
haha