Maar ik heb nog wel een bult eisen, dus ik vind het nog wel lastig zoeken! We hebben samen al een buitenrit gemaakt, maar dit was op een onwijs grote manege waarbij we in een groep van 7 naar buiten gingen. In principe prima, maar nu zoeken we eigenlijk iets kleiners.
- Mooie omgeving, zijn bereid heel Nederland door te rijden
- Geen grote groepen (liefst met ons tweeën, maar vind het onzin hier 60 euro pp p/u voor neer te tellen)
- Paarden welzijn staat voorop, ik draai zo om als ik een 24/7 binnen paard zie of een ondervoed paard zie.
- Vriend kent basis nu, hij kan goed stappen en draven, galopperen gaat ook al aardig.
- Onwijs braaf paard voor mijn vriend (voor mij maakt niet zoveel uit)
Het niveau moet dus aangepast worden aan m'n vriend. Vorige keer hebben we twee hele kleine stukjes gedraafd, maar je snapt al.. mijn vriend is niet fanatiek aan het lessen voor een staprit
Maar vind het zelf ook wel spannend, of het paard van m'n vriend niet schrikt etc. Dus ook het liefst mega brave paarden. Hebben jullie tips en/of misschien wel ervaringen waar jullie (samen?) hebben gereden?
.
. Had er geen kaas van gegeten. Maar hij heeft bij the Mill ranch wel een super leuke rit gehad.