Huisje gezocht waar we ook kunnen paardrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wisdem

Huisje gezocht waar we ook kunnen paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:40

Hallo zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een leuk adres waar ik samen met mijn dochter (15 jaar) en mijn moeder 94 jaar een huisje kunnen huren waar we mijn dochter en ik kunnen paardrijden en fietstochten kunnen maken met mijn moeder en haar scootmobiel. Ik probeer al onder paardrijarrangementen te kijkenmaar is lastig te zoeken. Liefst ook de hond mee een jack russel. Ik ben al internet aan het afstruinen. Maar misschien weten jullie iets leuks. Alvast bedankt voor het meezoeken
Gr.Margaret. We hebben allebei een verzorgpaard maar is geen optie om mee te nemen. We zullen dus iets moeten huren maar dat is geen probleem. We zijn alledrie gek met beesten en mijn moeder zou het heerlijk vinden om met haar scootmobiel wat leuke fietsttochtjes te maken. Het gaat om een weekend.

cobyg

Re: Huisje gezocht waar we ook kunnen paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:45

centerparcs heiderbos.
leuke huisjes en een manege erbij waar je dus bak en buitenritten kunt maken
ik ben er jaren geleden geweest en heb het er erg leuk gehad

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:48

Het vakantiehuis van de familie IJspeert en Tinkercottage O'Britain, beide in Duitsland. Ronduit ge-wel-dig, allebei!!!!!!!! Echt, niets dan lof. Leuke paarden, lieve mensen, en alles naar je eigen wensen (dus niet zoals bij een groot vakantiepark of een manege ofzo). Even googlen dan vind je ze zo.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:49

Waarom ga je niet naar Texel?
Jullie kunnen gaan paardrijden bij Jan Plezier en er zijn heel veel fietsroutes voor oma.
Mocht oma verdwalen kan ze niet ver weg zijn ;)
Er zijn voldoende huisjes op Texel, maar ook diverse B&B's

Wisdem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:54

Sterretje90 schreef:
Het vakantiehuis van de familie IJspeert en Tinkercottage O'Britain, beide in Duitsland. Ronduit ge-wel-dig, allebei!!!!!!!! Echt, niets dan lof. Leuke paarden, lieve mensen, en alles naar je eigen wensen (dus niet zoals bij een groot vakantiepark of een manege ofzo). Even googlen dan vind je ze zo.

Dank je wel ga zeker even googlen.

Wisdem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 22:00

Jammer dat van Duitsland is net wat te ver weg. Maar zeker om te onthouden. Ze moet wel speciaal met de taxi omdat ze haar scootmobiel meeneemt. Dan loopt dat wel erg in de kosten. Maar alvast bedankt voor het reageren.

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:03

Wisdem schreef:
Sterretje90 schreef:

Dank je wel ga zeker even googlen.

Heb je een PB gestuurd

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:38

Je bent bij ons van harte welkom! Lekker ruim vakantiehuis met een zwemhottub in de tuin. Volledig omheinde tuin voor je hond plus speelweide met waterbak, ook volledig omheind. Onze vakantiegasten kunnen tegen een kleine vergoeding gebruik maken van 2 van onze eigen paarden. Volop uitrijmogelijkheden te paard en prima paden voor je moeder met haar scootmobiel. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

Annamarie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 17:11