Rijden in Biggekerke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Rijden in Biggekerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 12:26

Hoihoi,

morgen tot zaterdag ga ik op vakantie naar Biggekerke in Zeeland. Mijn verzorghaflinger gaat mee. Zijn er hier mensen die ook in die omgeving rijden? Is het goed te doen om er een mooi ritje te maken?

Ik ben benieuwd!

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:59

Ook hoihoi,

Bij Veere is een knooppuntenroute voor ruiters en menners aangelegd van 200 km. Nog niet alles is al helemaal klaar, maar je kunt er al wel goed uit de voeten, (hoeven moet ik eigenlijk zeggen :D.
Met de routeplanner van Ruiteren & Mennen kunt je vooraf je route plannen en uitprinten, wat al heel wat voorpret en vooraf genieten zal zijn. En eenmaal daar,,,,dan hoef je alleen maar de bordjes met knooppuntnummers te volgen met je haffie ;) . Lekker makkelijk toch _/-\o_ .
En met de satellietbeelden en het grote scherm krijg je al een goed idee hoe mooi het er is.
Kijk maar: http://www.ruiterenenmennen.nl/stap3.ph ... en&regio=3

Veel plezier en 'n héél fijne vakantie :D .

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:16

bij biggek erke zit je meteen in het bos! er zijn eigenlijk overal ruiterpaden, en vanuit het bos in biggekerke kun je naar het bos onder de duinen komen, en vanuit daar weer in het 'nieuwe' bos. zo kun je naar zoutelande, vlissingen of dishoek rijden bijvoorbeeld. je kunt ook via het bos naar dishoek, daar het strand op, via het strand naar zoutelande, en dan door het bos weer terug naar huis. het strand is helaaswel alleen geopend voor paarden tot 10 uur 's ochtends en na 7 uur 's avonds.

xMayo

Re: Rijden in Biggekerke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 11:48

Bedankt voor de reacties! Zal zometeen is even kijken, ben net aangekomen, sta met mn haf op stal zuidwerf. Iemand die daar toevallig ook staat? :D

Ben benieuwd, gaat vast n leuk weekje worden, misschien kan er wel iemand van stal de eerste keer mee :)

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:53

stal zuidwerve? zou leuk zijn als er iemand mee kan! toch wel fijn voor de eerste keer. zelf kan ik de komende dagen jammer genoeg op buitenrit, anders kon ik je de weg wel even wijzen :)