Waar begeleide ruitertochen nabij het weddermeer/Groningen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanna_94

Waar begeleide ruitertochen nabij het weddermeer/Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 13:12

Hoi,

Ik ga eind augustus met mijn ouders, zus en broers op vakantie in vakantiepark weddermeer.
Nu gaan mijn ouders voornamelijk om te vissen, en moeten wij onze dagen zelf wat zien in te vullen.
Nu was dus mijn vraag, heb je daar in de buurt accomodaties die begeleide ruitertochten organiseren?
En dan liefst ook nog eens geschikt voor beginners. Ik zou graag samen met men zus gaan, en zij kan enkel nog maar stap en draf.
Op google vind ik niks, maar het kan toch bijna niet dat er daar niets georganiseerd word?
Het mag wel maar maximum een 35-tal kilometer van vakantiepark weddermeer zijn, vermits ik niet heel lang wil/mag rondrijden met de auto van mijn ouders :)
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
P.S. Andere leuke activiteiten in die omgeving mogen ook meegedeeld worden!

Brimi_Disa

Re: Waar begeleide ruitertochen nabij het weddermeer/Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:26

Vreemd dat je op internet niks vind...
In deze omgeving zijn diverse maneges, zoals LR & PC De Woudruiters in Vlagtwedde, manege De Driesporen in Onstwedde en Ponyclub Blijham in Blijham. Ook is er een privéstal met IJslandse paarden, Stal hjá Virkinu in Bourtange. Of ze begeleide buitenritten hebben weet ik niet, maar je kunt ze altijd even bellen om het te vragen :)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 13:37

Bedankt voor je reactie Brimi!
Ik zal die maneges eens opzoeken en zal hun een mailtje of iets dergelijks sturen :)
Bellen is niet zo een strak plan, kost me stukken van een mens (internationaal bellen), en ik begrijp vaak dat Hollandse accent niet :')

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:53

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 19:37

Bedankt Rina! Die vindt ik erg interessant!
Grote kans dat dit hem gaat worden :D