Mogelijke route Nieuw-Vennep/Haarlemmermeerse Bos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

heidi73

Mogelijke route Nieuw-Vennep/Haarlemmermeerse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 13:40

Graag zou ik willen weten of iemand weet of het mogelijk is om vanuit Nieuw-Vennep te paard naar het Haarlemmermeerse Bos te rijden. Wat ik met name wil weten is of en waar je de Kruisweg veilig kan oversteken.

W_Jay

Re: Mogelijke route Nieuw-Vennep/Haarlemmermeerse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:24

Wat een erg mooie route is, is om via de Groene Weelde in Nieuw-Vennep zo door naar het Haarlemmermeerse Bos te rijden.
Verder zijn er nog zat andere routes over de weg, maar dat is afhankelijk van hoe verkeersmak je paardje is ;)

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:58

Heidi, waar wil je opstappen in Nieuw Vennep. Je kan achter stal Jasper langs tot het Haarlemmermeerse Bos. De Kruisweg steek je onderlangs over ergens moet even kijken waar ergens, bij het ziekenhuis of bij het pannekoekhuis.
groetjes Irene

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 12:53

Dank Boyca en Jay. Inmiddels uitgeprobeerd en vanaf de Venneperhout, Stal Jasper, Driemerenweg, groene weelde naar het Haarlemnerneerse Bos gereden. Top!

W_Jay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:00

Leuk hoor! Mijn paardjes verhuizen morgen naar Hoofddorp, dus hopelijk rij ik binnenkort weer een keer dezelfde route :D

Yolanda77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:12

Dan ben ik toch nog even nieuwsgierig hoe je van Boseilanden naar de Groene Weelde bent gekomen; over het kruispunt bij de Kruisweg/Pannenkoekenpaviljoen, of toch ergens anders?

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 21:04

Hoi Yolanda, ik ben vanaf de Boseilanden linksaf het fietspad evenwijdig aan de Kruisweg gegaan (richting Cruquius) en overgestoken bij de stoplichten richting Pannenkoekenpaviljoen. Ik ben bij die stoplichten wel even afgestapt en ben naast mijn paard lopend overgestoken. Bij het pannenkoekenpaviljoen ben ik weer opgestapt.

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 21:14

boyca schreef:
Heidi, waar wil je opstappen in Nieuw Vennep. Je kan achter stal Jasper langs tot het Haarlemmermeerse Bos. De Kruisweg steek je onderlangs over ergens moet even kijken waar ergens, bij het ziekenhuis of bij het pannekoekhuis.
groetjes Irene

Hey Irene! Heb nu pas door dat jij het bent :D ! Hoe is het met Ralph?

Yolanda77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:15

Dank je Heidi, dat ga ik binnenkort ook eens doen. Ik sta aan de andere kant van Nieuw-Vennep, dus van daar uit rijden is geen optie, maar ik zet meestal de trailer in het Haarlemmermeerse Bos.