Natuurlijk ben ik bekend met deze lijst: [BRT] Op vakantie met paard? Accommodaties in Nederland!
Het idee is er om in de zomervakantie een aantal dagen met de pony's weg te gaan. Nu ben ik bekend met de bovenstaande lijst maar heb ik een aantal specifieke 'eisen' die veelal niet vermeld staan op de websites zelf.
Wat ik zoek:
- Een shetproof omheining (het zijn geen uitbrekers, maar toch) waarbij ze wel dag en nacht buiten kunnen staan met het liefste ook een plek om te schuilen/in de schaduw te staan. Het liefste zonder andere pony's erbij, maar een plek waar dat niet zo is mag ook aangeboden worden.
- De trailer moet daar kunnen blijven staan.
- Een huisje/blokhut/stacaravan voor 4 personen met het liefste uitzicht op de pony's, of iig zo dicht mogelijk bij de pony's.
- Gezien het de bedoeling is veel te wandelen met de pony's en ik dan natuurlijk op het ruiterpad zal moeten, zoek ik een mooie omgeving met fijne stevige (geen mulle) paden die fijn te lopen zijn. En dus het liefst ook een plek waar ik niet om de 5 meter ruiters in volle galop moet passeren.
- Een meertje/beekje/waterpoel in de buurt/bij de vakantieplek is een hele grote plus.
- De aanwezigheid van een bak/paddock of weide waar ook in gewerkt mag worden met de pony's (en waar ze ook in los mogen) is ook een grote plus.
- Een rustige plek, liever klein dan erg groot.
Locatie mag door heel Nederland zijn.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!