Eentje die gratis is , en beschikbaar voor de aaipfoon , en makkelijk te linken is naar FB.
Ik hoef geen app die mij gaat lopen aanmoedigen , maar gewoon een simpele die begrijpbaar is voor de oudere blonde dames
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nammie schreef:Ik gebruik nu my tracks , maar daar zit geen directe link naar fb op en , ik kan de snelheid niet zien.
Ik weet dat er een app bestaat die ook snelheid kan laten zien op de track zelf zeg maar. De route wordt dan in kleurtjes afgebeeld waaruit je kunt opmaken waar je snel bent gegaan en waar langzaam.
Endomondo leek mij juist ingewikkeld.
Vieuwranger ken ik niet , even kijken....
Mooblie schreef:Ik gebruik altijd Sports Tracker.Ik vind deze echt idiaal!
Ik zelf maak vooral gebruik van de kaart, om de te zien waar ik precies geweest ben zodat ik de route kan herhalen, of sommige stukken juist niet. En ik kijk ook vaak naar de snelheden die ik volgens de app behaald heb maar volgens mij zijn deze niet heel betrouwbaar...
Je kunt trouwens ook verschillende sporten instellen, zo kun je dus aangeven dat je op de fietst, skates of te voet bent. Weet zo even niet welke sporten er nog meer tussen staan