Onze aanspanning, Het voorste paard is onze 14 jarige Ciara met daarachter haar moeder Katinka, die ongeveer 23 jaar is :
De kar van binnen. Voorzien van keukenblokje, 2 banken met tafel die omgebouwd kunnen worden tot riant bed, en een kist voor alle spullen (achter de deur):

We gaan dit jaar niet in augustus, maar eind mei-begin juni. Hopelijk voor de dazen uit (al vrees ik het ergste met het warme weer wat we hebben).
We nemen nu ook de zadels mee, zodat we de kar kunnen laten staan en onder het zadel de bossen kunnen gaan.
Omdat we onze honden mee hebben, hebben die moeten leren naast Katinka mee te lopen.. En dit doen ze super!
Weet niet of de link het zo doet? https://www.facebook.com/photo.php?v=618562274899088&set=vb.100002359622528&type=2&theater
Nog iets meer dan een maandje voor vertrek, ik hoop weer op veel volgers dit jaar..

Er moet nog een boel gebeuren en ik moet nog een overnachtingsplek vinden in de buurt van Grolloo. Wordt allemaal vervolgd dus

Topics van vorig jaar:
Bouw van de kar: [AR-ITP] Hobbyproject... Huifkar opknapper gekocht
Blog van de vakantie: [BRT] Huifkar trektocht 2013! We gaan er weer voor (11aug vertrek)
Fototopic na afloop: Mariska_28 @ [AR-ITP] Mooie foto`s van de huifkarvakantie met 2-span door Drenthe