gezocht rijmaatje Beers omgeving Cuijk Mill om samen te rijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

steef1068

gezocht rijmaatje Beers omgeving Cuijk Mill om samen te rijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 10:10

Ik zoek iemand die graag samen wil rijden iemand die hier in de omgeving plaatsen weet waar je leuk buiten kunt rijden
ik ben in augustus verhuisd en ken de omgeving niet goed bovendien vind ik het saai alleen te rijden
Verder rijd ik nu met een onervaren jong paard die buiten alles eng vind dus alleen is niet handig.
Mijn eigen paard is over 4 weken uitgeteld en daar rijd ik liever niet meer mee .

groeten Stephanie

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:06

steef1068 schreef:
Ik zoek iemand die graag samen wil rijden iemand die hier in de omgeving plaatsen weet waar je leuk buiten kunt rijden
ik ben in augustus verhuisd en ken de omgeving niet goed bovendien vind ik het saai alleen te rijden
Verder rijd ik nu met een onervaren jong paard die buiten alles eng vind dus alleen is niet handig.
Mijn eigen paard is over 4 weken uitgeteld en daar rijd ik liever niet meer mee .

groeten Stephanie

Hallo Stephanie,

Helaas ben ik niet in de gelegenheid om je jonge paardje wegwijs te helpen maken op het gebied van buitenrijden.
Maar je ben in ieder geval in een gebied gaan wonen met veel uitrij-mogelijkheden. Kijk maar eens op deze site; http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =481#stap4
Hierop kun je samen met je nieuwe rijmaatje leuke routes uitstippelen.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan in de toekomst.

WiskyBokjes

Re: gezocht rijmaatje Beers omgeving Cuijk Mill om samen te rijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:41

Waar sta je gestald? :)
Bokker Elkee zoekt volgens mij nog een rijmaatje omgeving Mill.