we willen met 4 meiden een stuk van de veluwetrail gaan rijden. liefst naar vaassen/elspeet, vierhouten en ermelo/garderen. maar nu zijn we dus op zoek naar adressen met paardovernachting. ik heb de veluwetrailkaart aangeschaft maar die is ws al zo oud dat meerdere adressen niet meer bestaan..... wie heeft er een aantal overnachtingsadressen voor ons ? en evt tips waar we om moeten letten .bvd
ik werk zelf bij www.dekronkel.com daar kan je eventueel overnachten, verder mag je me altijd een pb sturen want door mijn werk ken ik de omgeving natuurlijk erg goed, incl. de adressen daar
Heb je gelijk een kaart waarmee je je route kunt plannen van en naar je overnachtingsplek. Volgens mij is de Albertshoeve in Wateren ook 'n goede plek.
Veluwe is echt supper om te rijden en ook camping boszicht raad ik aan supper plekje 20 meter van het bos af met mogelijke begeleiding door de bossen en over zandvlaktes en natuurlijk zwemmen door poeltjes de mensen zijn heel gastvrij
heb je informatiepakket veluwetrail besteld? daar staan ook adressen in van overnachtingen en op de kaarten die erbij zitten zie je dan gelijk hoever je slaapplaats van de route afligt. Tevens staan er nr op van dierenartsen en hoefsmeden, Wij hebben daar gelukkig geen gebruik van hoeve te maken maar wel van de adressen. Maak er een mooi tijd van en geniet ervan. Wil hem zelf ook nog een keer weer doen.